اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان

خبرنگاران و هنرمندان همدانی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان از اعزام هنرمندان، اصحاب قلم و رسانه‌های فعال در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس به مناطق عملیاتی جنوب در قالب کاروان راهیان نور خبر داد.

خبرنگاران و هنرمندان همدانی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، جعفر زمردیان صبح امروز در جمع خبرنگاران از اعزام هنرمندان، اصحاب رسانه و رسانه‌های فعال به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و اظهار داشت: در دومین سال متوالی مدیران مسئول، سردبیران، خبرنگاران و عکاسان خبری، هنرمندان و اصحاب قلم فعال استان همدان که همکاری مستمری با این اداره کل داشته‌اند به این اردوی معنوی اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به عملکرد خوب و تأثیرگذار رسانه‌های استان همدان در حوزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: هم‌اکنون در دوره‌ای قرار داریم که دشمن با استفاده از ترویج فرهنگ غربی در بین جوانان و خانواده‌های ایرانی به شیوه‌های گوناگون عمل می‌کند و برای مقابله با این شیوه که جنگ نرم نامیده می‌شود، رسانه‌ها نقش بسزایی را ایفا می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان یادآور شد: هنرمندان، اصحاب قلم و رسانه در حال حاضر به صورت تئوری و با در دست داشتن اطلاعاتی محدود از دوران دفاع مقدس و بخشی از شنیده‌ها فعالیت می‌کنند در صورتی که اردوهای راهیان نور همراه با روایت‌گری‌های جامع می‌تواند کمک شایانی در شفاف‌سازی آثار آن‌ها داشته باشد تا با واقعیت هشت سال دفاع مقدس که در دل آن هزاران گنج نهفته وجود دارد بیش از پیش آشنا شوند.

وی عنوان کرد: این اردو با هدف انعکاس هر چه بهتر فرهنگ دفاع مقدس در آثار رسانه‌ها، نویسندگان و هنرمندان به نسل حاضر برگزار می‌شود که امید می‌رود، دفاع مقدس را با شناخت بهتر و با روش‌های حرفه‌ای و درست به دیگران انتقال بدهند.

زمردیان متذکر شد: این سفر چهار روزه از صبح پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه و با حضور بیش از 60 نفر از مدیران مسئول، سردبیران، خبرنگاران و عکاسان خبری، هنرمندان و اصحاب قلم فعال استان همدان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/89020/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول