اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تور خبری سازمان صنعت و معدن بیان شد

برگزاری دوره تخصصی صنعت برای خبرنگاران کرمانی

خبرگزاری فارس: برگزاری یک دوره تخصصی با موضوع صنعت برای خبرنگاران از جمله خبرهای ذکر شده در ششمین تور خبری سازمان ‌صنعت، ‌معدن و تجارت استان کرمان بود.

برگزاری دوره تخصصی صنعت برای خبرنگاران کرمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، به همت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان ششمین تور خبری این سازمان روز گذشته در شهرستان بم برگزار شد که برگزاری دوره تخصصی با رویکرد صنعت با دو موضوع «پروژه و واحد صنعتی ایجابی» و «معدن، تجارت و بازار»  ازجمله اخبار ذکر شده در این تور بود.

عباس سعید مشاور مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در حاشیه ششمین تور خبری که در شهرستان بم برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: هدف از برگزاری این تورها این است که خبرنگاران بی‌واسطه ذهنیتی از فضای صنعتی و معدنی استان کرمان به‌ دست آورند و ما بتوانیم خبرنگاران تخصصی در حوزه صنعت، معدن و تجارت در استان کرمان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه ما هر توری را که برگزار می‌کنیم نسبت به تور قبلی کیفی‌تر می‌شود، افزود: این تورها در سال آینده ادامه پیدا می‌کند، اما به صورت ویژه با رویکرد آموزش خبرنگار تخصصی در این حوزه و ما یک دوره تخصصی یک روزه با رویکرد صنعت با دو موضوع پروژه و واحد صنعتی ایجابی، معدن و تجارت و بازار را برگزار می‌کنیم که این دوره تا پایان سال جاری برگزار می‌شود.

سعید گفت: در این دوره یک روزه که برای خبرنگاران برنامه‌ریزی کرده‌ایم به دنبال آموزش مباحث خبرنگاری نیستیم و می‌خواهیم از توانمندی اصحاب رسانه به صورت تخصصی‌تر در حوزه صنعت، معدن و تجارت که واقعا هم تخصصی است، بتوانیم استفاده کنیم.

وی ابراز داشت: در تورهای گذشته یک فراخوان به خبرگزاری‌ها و نشریات ارسال می‌شد و آنها خبرنگاران را معرفی می‌کردند، اما از این تور به بعد با توجه به رصدی که از کار خبرنگاران داشته‌ایم و آگاهی بیشتری از خبرنگاران در رسانه‌های مختلف به دست آورده‌ایم افرادی که انتخاب شدند با رویکرد کیفی‌تر است.

مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان عنوان کرد: در این تور خبری یک روزه 15 نفر از خبرنگاران خبرگزاری‌ها و نشریات مختلف حضور دارند.

انتهای پیام/80018/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول