اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی رخ داد

تقدیر خبرنگاران همدانی از مدیر‌کل میراث و مدیر گروه هتل‌های باباطاهر

خبرگزاری فارس: اهالی رسانه، خبرنگاران، عکاسان و مدیران خبرگزاری، روزنامه‌ و مطبوعات محلی و صداوسیمای مرکز همدان از زحمات مدیرکل میراث فرهنگی و مدیر گروه هتل‌های بین‌المللی باباطاهر تقدیر و تجلیل کردند.

تقدیر خبرنگاران همدانی از مدیر‌کل میراث و مدیر گروه هتل‌های باباطاهر

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، با هماهنگی‌‌های انجام شده بعد از اتمام ششمین جشنواره زمستانی همدان سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اقدام به اعزام خبرنگاران و اهالی رسانه که در این جشنواره همکاری نزدیک و خوبی برای پوشش خبری این رویداد مهم فرهنگی را داشته‌اند به مشهد مقدس کرد.

این برنامه و سفر پنج روز با مشارکت و تقبل نیمی از هزینه‌های توسط سازمان میراث فرهنگی استان و مابقی توسط شهرام شیروانی مدیرعامل گروه هتل‌های بین‌المللی باباطاهر پرداخت شد و 44 نفر از خبرنگاران، عکاسان و دست‌اندرکاران بخش‌های مختلف مطبوعات، خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های محلی و سراسری استان و همچنین صدا و سیمای مرکز همدان راهی این سفر معنوی شدند.

خبرنگاران منتخب حاضر در این سفر معنوی با هدف قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیران که برای اجرایی شدن سفر زیارتی و پربرکت متقبل شده بودند هدایای معنوی تهیه کرده و طی برگزاری مراسمی اهداء کردند.

در این مراسم فرشید گل‌محمدی خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان که مسئولیت اجرایی این سفر را بر عهده داشت به نمایندگانی از اهالی رسانه استان طی ارائه گزارشی از نحوه اجرای این سفر پنج روزه، تقدیر و تشکر خانواده بزرگ مطبوعات و رسانه استان را از برگزاری این برنامه ابراز کرد.

در پایان این مراسم احسان مطهری‌زاده سرپرست خبرگزاری فارس در همدان به نمایندگی از سرپرستان خبرگزاری‌های و جامعه مطبوعات استان، هدایایی که منقش به نام مبارک آقا علی بن موسی‌الرضا(ع) که توسط خبرنگاران اعزامی تهیه و متبرک شده بود را به علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و شهرام شیروانی مدیر عامل گروه هتل‌های بین‌المللی باباطاهر اهداء کرد.

انتهای پیام/89020/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول