اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن

خبرنگاران: مردم ولایت‌مداری خود را به نمایش گذاشتند

خبرگزاری فارس: مردم جنوب کرمان بار دیگر با حضور باشکوه و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن ولایت‌مداری خود را به نمایش گذاشتند.

خبرنگاران: مردم ولایت‌مداری خود را به نمایش گذاشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، خبرنگاران رسانه‌های مختلف در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشتند: مردم جنوب استان کرمان بار دیگر همراه با سایر ملت ایران با حضور باشکوه و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن ولایت‌مداری خود را به نمایش گذاشتند.

ابوالحسن پیرنیا سردبیر نشریه آوای هلیل در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: حضور مردم در این آیین بی‌سابقه است طی سال‌هایی که به عنوان عکاس خبری این مراسم را پوشش می‌دهم، تاکنون چنین جمعیتی را در راهپیمایی 22 بهمن ماه در شهرستان جیرفت ندیده‌ام و این نشان دهنده ولایت‌مداری مردم جیرفت است.

 

وی افزود: آمریکا این را بداند اگر تحریم‌ها از این بیشتر شود حضور مردم هم در صحنه‌های مختلف بیشتر می‌شود، بیشتر شرکت‌کنندگان در این مراسم قشر جوان هستند و از طرف دیگر سایر اقشار مردم از جمله کشاورزان زحمت‌کش منطقه نیز در این مراسم حضور چشم‌گیری دارند.

 

سیدجمال خوشکام خبرنگار خبرگزاری ایرنا نیز در حاشیه این راهپیمایی اظهار داشت: حضور امروز مردم در این مراسم بی‌نظیر است.

 

وی افزود: با توجه به تهدیدها و تحریم‌هایی که در سال جاری دشمنان علیه ملت و کشور ما اعمال کرد، مردم حضور خود را برای بی‌نتیجه نشان دادن این اقدام پررنگ‌تر کردند و نشان دادند که دشمن نمی‌تواند هیچ کاری از پیش ببرد.

 

خوشکام تصریح کرد: با توجه به اتفاقاتی که در منطقه و خاورمیانه و بحث بهار انقلاب‌های عربی رخ داد، مردم ایران یکپارچه در صحنه حاضر شدند تا بار دیگر تجدید بیعتی با آرمان‌های امام راحل، شهدا و مقام عظمای ولایت داشته باشند و با حضور باشکوه خود اعلام کردند تا آخرین قطره خون خود پای این نظام اسلامی ایستاده‌اند.

 

علی سعیدی خبرنگار و تصویربردار دفتر خبری صدا و سیمای شهرستان جیرفت نیز در این گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: حضور گسترده اقشار مختلف مردم شهر دارالولایه در راهپیمایی 22 بهمن بی‌نظیر است.

 

وی افزود: این حضور حماسی بیانگر این است که مردم و مسئولان هرگز این انقلاب اسلامی را که برای حفظ و پیروزی آن در تمام صحنه‌ها تلاش کردند، تنها نمی‌گذارند.

انتهای پیام/80002/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول