اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارتباط با حوادث اخیر مجلس

مجمع خبرنگاران ولایی خراسان‌رضوی بیانیه صادر کرد

خبرگزاری فارس: مجمع خبرنگاران ولایی خراسان‌رضوی در ارتباط با حوادث اخیر اتفاق افتاده در مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

مجمع خبرنگاران ولایی خراسان‌رضوی بیانیه صادر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجمع خبرنگاران ولایی خراسان‌رضوی در ارتباط با حوادث اخیر اتفاق افتاده در مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

مجمع خبرنگاران ولایی خراسان‌رضوی در این بیانیه اظهار کرد: حوادث تلخ و تاسف‌بار یکشنبه مجلس شورای اسلامی که در جریان استیضاح وزیر کار روی داد موجب تألم دوست‌داران و دلسوزان و خرسندی و خشنودی دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی شد.

اصرار سئوال برانگیز برخی از نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و سوء مدیریت دولت‌مردان در جریان مساله مدیریت سازمان تامین اجتماعی و استیضاح وزیر کار مسئله‌ای نیست که افکار عمومی به راحتی‌ از کنار یافتن پاسخ آنها بگذرد.

این حادثه تأثر برانگیز در حالی روی داد که رهبر معظم انقلاب اسلامی مکررا بر حفظ وحدت و رسانه‌ای نکردن و علنی کردن اختلافات به مسئولین تذکر داده و حتی ایجاد اختلاف و دامن زدن به آن در شرایط کنونی را خیانت به مردم و نظام اسلامی دانستند.

به نظر می‌رسد در صورت اداره مدبرانه جلسه استیضاح و رفتار مبتنی بر تقوای سیاسی و رعایت اخلاق اسلامی و در نظر گرفتن شأن ملت بزرگوار ایران اسلامی از سوی اطراف این مسئله، شاهد وقوع چنین رویداد تلخی نمی‌بودیم اما باید به این نکته مهم توجه داشت که ضمن لزوم نقد رفتار مسئولان، با حفظ هوشیاری کامل نباید اجازه داد به بهانه این اتفاقات، مسئولان نظام آماج حمله‌های دشمنان شوند.

مجمع خبرنگاران خراسان‌رضوی ضمن اعلام انزجار از هرگونه اقدامی که سبب تشویق اذهان عمومی و خشنودی دشمنان نظام در این شرایط حساس را فراهم آورد یقین دارد که این‌گونه رفتارهای نسنجیده و به‌دور از تدبیر هیچ‌گاه نمی‌تواند کوچکترین خللی در اراده مردم بزرگوار ایران اسلامی در پیمودن راه عزت، سعادت و سربلندی وارد ساخته و ان‌شاءالله مردم در راهپیمایی 22 بهمن به صورت عملی پاسخ مناسبی به دشمنان این مرز و بوم داده و حمایت خود را از نظام و مقام معظم رهبری اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/700025/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول