اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور کارشناسان اداره خبرنگاران وزارت ارشاد

مشکلات خبرنگاران استان مرکزی در پایگاه سمان بررسی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از رسیدگی به مشکلات خبرنگاران در پایگاه سمان با حضور کارشناسان اداره خبرنگاران وزارت ارشاد خبر داد.

مشکلات خبرنگاران استان مرکزی در پایگاه سمان بررسی می‌شود

مصطفی مشایخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: کارشناسان اداره خبرنگاران وزارت ارشاد چهارشنبه نهم اسفند ماه در محل سرای روزنامه‌نگاران استان حضور یافته و به مشکلات خبرنگاران رسیدگی می‌کنند.

وی تصریح کرد: چنانچه خبرنگاری در استان برای تکمیل سایت سمان خود با مشکلی مواجه است، می‌تواند راس ساعت 10:30 صبح به منظور حل مشکلش در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حضور یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به صدور مجوز برای فعالیت 50 نشریه در استان بیان داشت: از این تعداد 10 نشریه غیر فعال و مابقی فعال هستند.

مشایخی افزود: هم اکنون 20 عنوان از نشریات این استان تخصصی بوده و 37 روزنامه از نشریات کشوری نیز در این استان نمایندگی دارند.

به گفته وی از 20 پایگاه خبری مجازی استان تاکنون سه پایگاه مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده‌اند و از 17 خبرگزاری فعال استان نیز هشت خبرگزاری مجوز رسمی دارند.

انتهای پیام/87003/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول