اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد در بازدید از فارس اعلام کرد

خبرنگاران در پیوند حمایتی فقرا و اغنیا نقش بی‌بدیل دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: رسانه‌ها در کنار وظیفه خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در پیوند حمایتی اغنیا و فقرا نقش بی‌بدیلی دارند که می‌توانند تأثیرگذاری خود را به خوبی به نمایش بگذارند.

خبرنگاران در پیوند حمایتی فقرا و اغنیا نقش بی‌بدیل دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی عصر امروز همزمان با هفته احسان و نیکوکاری و سالگرد تأسیس کمیته امداد در بازدید یک ساعته از خبرگزاری فارس در اردبیل و در جمع پرسنل سرپرستی خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار داشت: فضای صمیمی و رسانه‌ای به ظاهر کوچک شما بسیار کارآمد و تأثیرگذار است، به طوری که با همتی بلند کارهایی ارزنده انجام می‌دهید که ماندگاری و جاودانگی آن بی‌بدیل است.

وی خبرگزاری فارس را از خبرگزاری‌های فعال، پویا و در مسیر حرکت نظام و انقلاب مجموعه‌ای کارآمد توصیف کرد و ادامه داد: به دور از تعصبات و نگرش‌های خاص اعلام می‌کنم که بنده روزانه چندین مرحله با رصد اخبار فارس به صورت ملی و استانی سعی می‌کنم در جریان رخدادهای مهم و ارزشمند کشوری و استانی قرار بگیرم که این رسانه در استان اردبیل با همت و تلاشی مضاعف سعی می‌کند؛ اخبار کمیته امداد را انعکاس دهد که در این زمینه شایسته است از زحمات شبانه‌روزی سرپرستی و عوامل این خبرگزاری قدردانی کنیم.

 

زلالی با یادآوری اینکه حضور در این مکان خاطرات بنده را در سال 71 و فعالیت 1.5 ساله در روزنامه جمهوری اسلامی ایران و در سرویس هنر و ادبیات تداعی کرد، ادامه داد: تمام رسانه‌ها و خبرنگاران را همکار صدیق و بی‌ادعای خود می‌دانم که شبانه‌روز سعی می‌کنند در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی گام بردارند که به نوبه خود از تلاش‌ها و زحمات رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری فارس به عنوان یک رسانه صادق، پویا و با نشاط قدردانی می‌کنم که در تمام صحنه‌ها حضور داشته و به عنوان چشم و گوش مردم، وظیفه انتقال خدمات و زحمات شبانه‌روزی مسئولان استانی و ملی را دارد.

این مسئول به اهمیت و جایگاه رسانه‌ها در عصر ارتباطات و پیشتازی آنها در این حوزه به ویژه رسانه‌های مجازی و خبرگزاری‌های پرتلاش اشاره و خاطرنشان کرد: خبرگزاری فارس توانسته در عمر کوتاه خود بسیاری از خواسته‌ها و مطالبات را پاسخگو باشد و در استان اردبیل نیز با تلاش شبانه‌روزی سعی کرده، وظیفه خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی خود را انجام دهد.

خبرنگاران امروز به مثابه رزمندگان دوران جنگ حریم‌داران هویت و اصالت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در ادامه سخنان خود تصریح کرد: امروز خبرنگاران و اصحاب رسانه به مثابه رزمندگان دوران جنگ هستند که دفاع از حریم و کیان انقلاب اسلامی را همیشه عهده‌دار بوده و این بار در سنگر دفاع از فرهنگ، هویت و اصالت ارزشی خود رسالتی سنگین برعهده دارند.

زلالی عنوان کرد:‌ در این بین به تناسب کار و مسئولیت و حساسیت امر خبر و اطلاع‌رسانی، خبرگزاری‌ها از جایگاهی ممتاز برخوردار هستند، به طوری که انتشار اخبار از سوی آنها زمینه آگاهی‌بخشی سریع و به موقع را انجام می‌دهد.

وی افزود: کمیته امداد به عنوان یک نهاد انقلابی و متولد نهضت ارزشمند امام خمینی (ره) در حقیقت پیونددهنده قلوب است و در این مسیر قطعاً اصحاب خبر و رسانه نیز می‌توانند یاریگر این مجموعه و این رسالت و وظیفه سنگین باشند که روز به روز شاهد ظهور و شکوفایی این حوزه هستیم.

زلالی یادآور شد:‌ اصحاب رسانه در این زمینه می‌توانند یاریگر کمیته امداد بوده و فقرا و نیازمندان را پیوندی عاطفی و حمایتی بدهد تا در آستانه عید نوروز یک فضای تلطیفی عاطفی و مهربانانه را شاهد باشیم.

این مسئول بیان داشت: اگر این پیوند تحقق پیدا کند و شاهد توجه متمولان و اغنیای جامعه به فقرا باشیم، قطعاً بسیاری از دغدغه‌ها و نگرانی‌ها برطرف شده و همه ایرانیان به عنوان یک عضو خانواده بزرگ در کنار هم می‌توانند دشمنی‌ها و برخی کینه‌توزی‌ها را کنار بگذارند.

برپایی 200 پایگاه جشن نیکوکاری در اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با تبریک فرا رسیدن جشن نیکوکاری از برپایی 200 پایگاه شهری با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی و همچنین جمع‌آوری پاکت‌های اهدا شده به دانش‌آموزان در امدادرسانی بیشتر خبر داد.

زلالی اضافه کرد: جشن نیکوکاری چهارشنبه هفته جاری در مدارس استان و روز پنجشنبه نیز در میادین و پایگاه‌ها با محوریت مساجد برگزار شده و روز جمعه در مصلاهای نماز جمعه چشم انتظار کمک‌های خیرخواهانه و خداپسندانه مردم استان است.

در ابتدای این بازدید سرپرست خبرگزاری فارس در استان اردبیل در سخنانی با اشاره به فعالیت یک دهه‌ای خبرگزاری فارس در سطح کشور و فعالیت هشت ساله این رسانه پویا در اردبیل از تولید 750 خبر در هرماه خبر داد و ابراز داشت: براساس نظرسنجی از افکار عمومی خبرگزاری فارس در بین تمام رسانه‌ها خبرگزاری تراز اول در بازدید و استفاده روزنامه‌ها، نشریات و مجلات در سطح کشور و استان اردبیل است و اخیراً نیز به رنکینگ زیر 100 در بین سایت‌های مختلف جهان که بیشترین مراجعه و بازدید را داشته، دست یافته است.

علیرضا حسین‌نژاد ادامه داد: ‌دفتر خبرگزاری فارس استان اردبیل به همت پرسنل زحمتکش و حرفه‌ای خود توانسته سه سال متوالی با کسب رتبه برتر کشور جزو استان‌های موفق خبرگزاری فارس در تولید و انتشار اخبار ملی و استانی باشد.

انتهای پیام/62006/ذ40 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول