اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست با اصحاب رسانه مطرح شد

انتقاد استاندار اردبیل از عدم ساماندهی خبرنگاران / مطبوعات امانتدار باشند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل از عدم ساماندهی خبرنگاران انتقاد کرد و از متولیان خواست در این زمینه دست به کار شوند.

انتقاد استاندار اردبیل از عدم ساماندهی خبرنگاران / مطبوعات امانتدار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در نشست با جمعی از اصحاب رسانه و خبر در اردبیل اظهار داشت: رسانه‌ها اصلی‌ترین رکن حاکمیت دموکراسی و آزادی در جوامع هستند که می‌توانند با نقدها و انتقادات دلسوزانه بسیار راهگشا و پویا عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه پرداختن به مسائل فرهنگی یکی از ضروری‌ترین نیازهای جامعه امروز است، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین موضوعات و محورهای کاری مطبوعات و رسانه‌های استان پرداختن به مباحث و موضوعات فرهنگی است و اخبار و اطلاعات بایستی منطبق بر واقعیات بوده و امانتداری کاملاً رعایت شود.

استاندار اردبیل حمایت خبرنگاران و رسانه‌های استان را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: مسئولان ذیربط باید در ساماندهی خبرنگاران و نیز ارتقای سطح آموزشی آنان گام‌های موثرتری بردارند تا شاهد تحولات چشمگیری در زمینه‌های فرهنگی و مطبوعاتی استان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر نقش و جایگاه خبرنگاران و رسانه‌ها در فراهم ساختن حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: مطبوعات و رسانه‌ها در انتخابات نقش مهمی دارند و موجب می‌شوند تا مردم از بصیرت سیاسی و اجتماعی عمیقی برخوردار باشند و در واقع به مانند پل ارزشمند ارتباطی میان مردم و مسئولان یاریگر نظام و انقلاب هستند.

نیکزاد گفت: خبرنگاران و مطبوعات زبان گویای انقلاب هستند و دادن امید، نشاط و آرامش به جامعه از رسالت سنگین خبرنگاران است که در این راستا نقش مهمی را در افزایش اعتماد عمومی دارند و با برقراری ارتباط و تعامل دوسویه زمینه مشارکت مطلوب مردم را در عرصه‌های مختلف فراهم می‌کنند.

رئیس شورای اداری استان با قدردانی از حضور خبرنگاران به ویژه خبرنگاران پر تلاش در جلسات و نشست‌های مختلف با هدف اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به آحاد جامعه یادآور شد: در عصر معاصر مزیت یک رسانه به اطلاع‌رسانی به موقع، شفاف و روشن است که در این عرصه نباید از قافله جهانی عقب بمانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: در حقیقت رسانه‌ها می‌توانند ارتباط و تعامل دو طرفه حاکمیت و مردم را به شکل اساسی و قابل اطمینان استحکام بخشند چرا که بدون این همبستگی و همدلی امکان رسیدن به اهداف واقعی وجود ندارد.

انتهای پیام/62004/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول