اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف نشر فرهنگ قرآنی از سوی اوقاف خراسان‌رضوی

خبرنگاران فعال قرآنی در مشهد تقدیر می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی گفت: همزمان با سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم مقطع شکوفه‌ها در مشهد از خبرنگاران و رسانه‌های فعال این دوره از مسابقات تقدیر می‌شود.

خبرنگاران فعال قرآنی در مشهد تقدیر می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید محمد فتحی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این دوره از مسابقات خبرنگاران فعال در بخش رسانه‌های شنیداری و تصویری، مکتوب و مجازی انتخاب و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران حوزه قرآنی با انعکاس فعالیت‌های قرآنی می‌‌توانند مروج فرهنگ قرآنی باشند، افزود: ارتباط دوسویه و کمک به نشر فرهنگ قرآنی از جمله اهداف این انتخاب است.

مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح رسانه‌های فعال در این دوره از مسابقات نیز از میان خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و صدا و سیما انتخاب و معرفی می‌شوند.

وی در ادامه به سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کشور مقطع شکوفه‌ها به میزبانی مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: خراسان‌رضوی مهد قرآنی کشور است که همواره از نظر کیفی و کمی رتبه نخست را در کشور به‌دست آورده است.

فتحی یادآور شد: در همین راستا میزبانی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در مقطع شکوفه‌ها به خراسان‌رضوی رسیده و شایسته است رسانه‌ها در زمینه انعکاس این رویداد مهم همراهی کنند.

فتحی در خاتمه با تاکید بر این مطلب که برگزاری 35 محفل قرآنی فضای مشهد را قرآنی می‌کند، متذکر شد: 274 نوجوان نخبه قرآنی در این دوره از رقابت‌ها از 31 استان کشور شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/70004/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول