اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست خبرگزاری فارس، نماینده خبرگزاری‌ها در خانه مطبوعات و خبرنگاران اصفهان شد

خبرگزاری فارس: دهمین دوره انتخابات خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان عصر امروز برگزار شد و اعضای قطعی هیئت‌مدیره خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان برگزیده شدند.

سرپرست خبرگزاری فارس، نماینده خبرگزاری‌ها در خانه مطبوعات و خبرنگاران اصفهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دهمین دوره انتخابات اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان عصر امروز در کتابخانه صائب اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد.

در این دوره از انتخابات که براساس اساسنامه جدید خانه مطبوعات مورد تأیید اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد، اعضای هیئت مدیره از پنج نفر به هفت نفر افزایش یافته که چهار نفر از این اعضا به عنوان خبرنگار، یک نفر به عنوان نماینده خبرگزاری‌ها، یک نفر به عنوان نماینده سرپرستی‌ها و یک نفر به عنوان نماینده مدیران مسئول از سوی اعضای خانه مطبوعات اصفهان انتخاب شدند.

براساس آراء مأخوذه از این انتخابات، منصور گلناری با 73 رأی به عنوان نماینده سرپرستی روزنامه‌های سراسری، حسن قانونی با 55 رأی به عنوان نماینده خبرگزاری‌های فعال کشور و مهرداد خرسندی به عنوان نماینده مدیران مسئول در خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان برگزیده شده و عضو هیئت‌مدیره این خانه شدند.

همچنین حمید راستی با 58 رأی، محمد امامی با 37 رأی و امیر اکبری با 32 رأی به عنوان نمایندگان خبرنگاران روزنامه‌های محلی اصفهان در هیئت‌مدیره خانه مطبوعات انتخاب شدند.

مهین محمدپور و صادق هادی هریک با کسب 28 رأی انتخاب شدند که مقرر شد در جلسات هیئت‌مدیره یکی از این افراد به عنوان عضو هیئت‌مدیره برگزیده شود.

در این انتخابات، منوچهر احدی و نادر آهی به ترتیب با کسب 46 و 28 رأی به عنوان بازرسان خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان انتخاب شدند.

انتهای پیام/2301/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول