اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار صومعه‌سرا:

فضای همکاری مسئولان با خبرنگاران افزایش یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار صومعه‌سرا گفت: افزایش فضای همکاری مسئولان با خبرنگاران ضروری است.

فضای همکاری مسئولان با خبرنگاران افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، میرزا حسینعلی‌زاده بعد از ظهر امروز در جلسه تجلیل از فعالان رسانه‌های مجازی و مکتوب این شهرستان به دلیل انعکاس به‌موقع و گسترده اخبار دهه فجر امسال، اظهار کرد: خبرنگاران با تلاش بی‌منت خود همواره ثابت کرده‌اند که سفیران انقلاب و نظام هستند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران صومعه‌سرا از پرتلاش‌ترین خبرنگاران استان محسوب می‌شوند، تصریح کرد: این تکاپو و خدمت خبرنگاران به دنیای رسانه و مطبوعات در قبل از دهه فجر و حین آن به یقین مشهود بود.

فرماندار صومعه‌سرا، نقش خبرنگاران در جامعه را امری خطیر و بسیار مهم برشمرد و افزود: امروزه مطبوعات و رسانه‌های مجازی بازوان قوی دولت‌ها در دنیا هستند.

وی با تاکید بر همکاری مسئولان و مدیران دولتی برای ارائه تغذیه خبری به اصحاب قلم، متذکر شد: مجموعه دستگاه‌های دولتی باید به گونه‌ای عمل کنند تا خبرنگاران راحت‌تر به اخبار موضوعی خود دست یابند.

حسینعلی‌زاده، تعامل و همکاری بین خبرنگاران و مسئولان در راستای انعکاس اخبار واقع و دوری از حاشیه‌ها را مهم خواند.

وی با بیان اینکه در مخابره اخبار منفی مقصر اصلی مدیران و مسئولان هستند، اذعان کرد: مدیران دولتی با انجام به‌موقع و درست وظایف خود بهانه مخابره اخبار منفی را از خبرنگاران می‌گیرند.

فرماندار صومعه‌سرا وظایف خبرنگاران را برای انعکاس سریع و کامل اخبار بسیار سخت و دشوار عنوان کرد و گفت: اصحاب رسانه حامی مسئولان و مردم محسوب می‌شوند.

وی انتقاد کردن و پرداختن به نقایص و ضعف‌های مدیریتی را حق خبرنگاران دانست و تصریح کرد: خبرنگاران در تلاش برای نگارش و مخابره انتقادهای سازنده و کوبنده باشند.

حسینعلی‌زاده یادآور شد: انعکاس یک خبر در هر رسانه‌ای باید توأم با تاثیر مثبت برای مدیران و یا مردم باشد.

وی از برگزاری جلسه‌ای با حضور خبرنگاران صومعه‌سرا و در صورت تمایل به همراه مدیران مسئول و نیز مسئولان دولتی این شهرستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: این جلسه به منظور تعامل و ارتباط بیشتر و تبادل نظرات هر کدام از طرفین برای تقویت حوزه رسانه‌ای در صومعه‌سرا و حتی در استان است.

فرماندار صومعه‌سرا یادآور شد: فضای همکاری مسئولان با خبرنگاران باید افزایش یابد و در این جلسه انتقادها و پیشنهادهای هر دو طرف برای دستیابی به یک نظر واحد سنجیده و معیار قرار می‌گیرد.

وی رسانه‌های مجازی در دنیای کنونی را مهم‌تر و تأثیرگذارتر از رسانه‌های مکتوب دانست و اضافه کرد: در دنیای امروز به دلیل پیشرفت تکنولوژی و عصر سریع ارتباطات کاربران و خوانندگان اخبار رسانه‌های مجازی بیشتر از رسانه‌های مکتوب است.

حسینعلی‌زاده از فعالان رسانه‌های مجازی صومعه‌سرا خواست تا بیش از گذشته اخبار و عملکردهای مسئولان و مدیران و خدمات انجام گرفته در حوزه‌های مختلف مدیریتی را پوشش و انعکاس دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا نیز در جلسه مذکور با قدردانی از تلاش صادقانه تمام خبرنگاران این شهرستان به ویژه در ایام دهه فجر، اظهار کرد: سختی و مشقت انعکاس اخبار ستاد دهه فجر بیش از اجرای کارهای آن بود که خبرنگاران صومعه‌سرا به خوبی از عهده آن برآمدند.

حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور، رتبه صومعه‌سرا در انعکاس اخبار دهه فجر را در استان برتر نامید و تصریح کرد: این برتری مرهون تلاش تلاشگران عرصه رسانه‌های مجازی و مکتوب صومعه‌سرا بوده است.

به گزارش فارس، در پایان جلسه مذکور از 15 خبرنگار فعال صومعه‌سرا به دلیل پوشش گسترده اخبار ستاد دهه فجر این شهرستان تجلیل شد.

ا‌نتهای پیام/84003/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول