اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگسرای فناوری و رسانه مشهد:

400 اثر در جشنواره تولیدات رسانه‎های دیجیتال داوری می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگسرای فناوری و رسانه مشهد گفت: 400 اثر به جشنواره تولیدات رسانه‌های دیجیتالی مشهد ارسال شده است.

400 اثر در جشنواره تولیدات رسانه‎های دیجیتال داوری می‎شود

مرتضی کامل‌نواب پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور فراخوان جشنواره تولیدات رسانه‌های دیجیتال در دی و بهمن ماه 91 اظهار داشت: مخاطبین این جشنواره شهروندان مشهدی، استان‌های دیگر و حتی خارج از کشور بوده است و با استقبال خوبی مواجه شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه مخاطبین اصلی این جشنواره فعالان سایبری مشهد هستند بیش از 400 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

مدیر فرهنگسرای فناوری و رسانه‌ مشهد با بیان اینکه آثار ارسال شده در چهار حوزه وب‌سایت، وبلاگ، پادکست و نرم‌افزار قرار می‌گیرد، عنوان کرد: حوزه وب‌سایت به هشت گروه، وبلاگ به چهار گروه، پادکست و نرم‌افزار به دو گروه تبدیل شده است.

این مسئول ادامه داد: بعد از بررسی اولیه آثار، حدود 10 روز برای ارایه آثار برای داوری وقت داریم، همچنین در اختتامیه جشنواره از آثار برتر در هر حوزه تقدیر می‌شود.

کامل‌نواب یادآور شد: در حاشیه این جشنواره یک نشست هم‌اندیشی با فعالین سایبری داشتیم که در خصوص فعالیت‌های داوطلبانه سایبری و هم‎افزایی بین فعالین سایبری بحث و تبادل نظر شد.

وی گفت: اختتامیه جشنواره تولیدات رسانه‌ی دیجیتال در نیمه اسفند ماه برگزار می‎شود.

انتهای پیام/70005/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول