اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه:

جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه به‌صورت دیجیتال برگزار شد

خبرگزاری فارس: ناظر و عضو ستاد اجرایی جشنواره فیلم‌ فجر در کرمانشاه گفت: جشنواره فیلم فجر امسال به‌صورت دیجیتال برگزار شد و باعث شد مردم به سینماها بیایند.

جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه به‌صورت دیجیتال برگزار شد

ابوالقاسم پیربداغی در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم فجر کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، استقبال مردم  کرمانشاه از جشنواره فیلم فجر را چشمگیر دانست و گفت: هر شهرستان به‌صورت مجزا نظرات مخاطبان را دریافت می‌کند و براساس این نظرات، بررسی‌ها صورت می‌گیرد و منتخبان مشخص می‌شوند.

پیربداغی حضور مردم کرمانشاه در سینماها و تشویق آنان ‌را به‌معنای حمایت از جشنواره فیلم فجر دانست و ادامه داد: امسال جشنواره به‌صورت دیجیتال برگزار شده، در حالی‌که برخی از استان‌ها نتوانسته‌اند خود را در این زمینه تجهیز کنند.

وی وضعیت رفاهی سینما آزادی کرمانشاه را مناسب اعلام کرد و افزود: جشنواره فیلم فجر مردم را به سینماها کشاند و حضور چشم‌گیر مردم کرمانشاه در سینما آزادی، حاکی از ظرفیت و قابلیت بالای آن است.

ناظر و عضو ستاد اجرایی جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه، کیفیت فیلم‌ها و پوشش خبری در کرمانشاه را مطلوب ارزیابی و تاکید کرد: بهتر بود برای راحتی مخاطبان، اسم فیلم و سانس آن بر روی بلیط‌ها درج می‌شد.

انتهای پیام/2700/ر10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول