اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

راه‌اندازی فرستنده دیجیتال عیدی نهبندانی‌ها در سال جدید است

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان گفت: همزمان با سال نو فرستنده تلویزیونی دیجیتال در شهرستان نهبندان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی فرستنده دیجیتال عیدی نهبندانی‌ها در سال جدید است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط ‌عمومی فرمانداری نهبندان، محمدمهدی عظیمی راه‌اندازی فرستنده تلویزیونی دیجیتال این شهرستان را یکی از خواسته‌های به حق مردم دانست و اظهار کرد: این حق مردم است که از شبکه‌های مختلف، امکانات و خدمات بیشتری برخوردار باشند.

این مسئول ادامه داد: با جدیت مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی و قول مساعد وی عیدی مردم شهرستان نهبندان در سال جدید برخورداری از شبکه دیجیتال است.

فرماندار نهبندان ابراز داشت: به دلیل موقعیت و پراکندگی زیاد روستاهای نهبندان تاکنون صدا و سیمای خراسان جنوبی اقدامات و تلاش‌های زیادی در این زمینه برای شهرستان انجام داده است.

عظیمی با اشاره به همجواری شهرستان نهبندان با کشور پر مخاطره افغانستان، استان مرزی سیستان و بلوچستان و حاشیه کویر تصریح کرد: دشمن برای پیاده‌سازی و تحقق برنامه‌های ضد اسلامی و ضد فرهنگی خود، نهبندان را به عنوان سکو و محل نخست قرار داده تا از طریق این شهرستان اهدافش را به عمق کشور گسترش و توسعه دهد.

وی یادآور شد: محرومیت برخی از مردم به ویژه روستاییان از برنامه‌های رسانه ملی سبب می‌شود تا برخی از آنها به سمت شبکه‌های ماهواره‌ای روی آورند که این هدف دشمن است تا از این طریق سرمایه‌های این انقلاب یعنی جوانان را آلوده کند و مبانی اعتقادی آنها را تضعیف و در نهایت آنان را دچار آسیب‌ها و معضلات اجتماعی و فرهنگی کند.

فرماندار نهبندان گفت: صدا و سیما که امروزه اهداف الکترونیکی و دیجیتالی شدن را دنبال می‌کند با تحقق این اهداف در این شهرستان می‌تواند خدمت شایانی به استان و حتی کشور انجام دهد.

عظیمی متذکر شد: معتقدیم که اگر بافت فرهنگی و مذهبی مردم این شهرستان مرزی دچار تغییر شود استان و مرکز کشور نیز دچار آسیب می‌شود.

انتهای پیام/2248/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول