اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خلخال:

خلخال باید از شبکه‌های دیجیتال بهره‌مند شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان خلخال گفت:‌ با توجه به راه‌اندازی شبکه‌های دیجیتال تلویزیونی ضرورت دارد این شبکه‌ها در مناطق مختلف خلخال قابل دریافت باشد.

خلخال باید از شبکه‌های دیجیتال بهره‌مند شود

محسن مردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: داشتن سیمای دیجیتال تلویزیونی مطالبه به حق مردم خلخال از مسئولان استانی و صدا و سیمای مرکز اردبیل است.

وی افزود: استانداری اردبیل و فرمانداری خلخال در تلاش است تا با تأمین اعتبار‌ و تخصیص آن سیمای دیجیتال را به مردم خطه خلخال هدیه کند.

معاون فرماندار شهرستان خلخال یادآور شد: سیمای دیجیتال شهرستان خلخال یکی از نیازها و خواسته اساسی مردم خلخال ‌است و مردم در مراجعات خود خواستار توجه بیشتر استان و صدا و سیمای مرکز اردبیل در دیجیتال کردن شبکه‌های شهرستان خلخال هستند.

مردی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از اعضای اتحادیه‌های صنفی شهرستان خلخال نیز گفت: دشمن با هدف تقابل‌ و رو در روی هم قرار دادن مردم و دولت در حرکت است و این بار با هدف ‌تحریم اقتصادی در نظر دارد به اهداف شوم خود دست یابد.

این مسئول تصریح کرد: بازاریان متدین و انقلابی همچون دهه‌های گذشته‌ با مقابله با گرانی‌ها و کم‌فروشی از حقوق خود و مردم دفاع خواهند کرد و در مقابل این هجمه دشمن نیز سربلند بیرون خواهند آمد.

معاون فرماندار شهرستان خلخال از بازاریان و اتحادیه‌های صنفی خواست تا در آستانه نوروز 92 در خرید و فروش‌های ضمن برخورد مناسب و در شأن مردم، رعایت حال آن‌ها را نیز کرده و از احتکار،‌ گران‌فروشی و سایر اموری که باعث رنجش مردم می‌شود، پرهیز کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون فرماندار خلخال همچنین در بخش پایانی سخنان خود از خارج ‌کردن‌ پلیس راه دو منظوره خلخال ـ اسالم فعلی به خارج از شهر خلخال خبر داد و اظهار داشت: با توجه به این‌که محور کلور ـ درام در حال ساخت بوده و محور خلخال ـ پونل و خلخال ـ اسالم به عنوان مبادی ورود مسافر و کالا برای شهرستان محسوب می‌شود وجود پاسگاه نیروی انتظامی و پلیس راه الزامی است ‌و خارج کردن پاسگاه دو منظوره در برنامه قرار دارد.

انتهای پیام/62008/م20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول