اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان در شهرستان‌های بویراحمد و دنا صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقات بازی‌های رایانه‌ای جام دیجیتال در بویراحمد و دنا

خبرگزاری فارس: کارشناس فرهنگی و هنری دبیرخانه کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 11 اسفند‌ماه مسابقات بازی‌های رایانه‌ای جام دیجیتال هم‌زمان در شهرستان‌های بویراحمد و دنا برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات بازی‌های رایانه‌ای جام دیجیتال در بویراحمد و دنا

علیرضا سبزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به برنامه‌های فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: نخستین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای در رشته‌های fifa2012 و pes2012 به صورت هم‌زمان در شهرستان‌های بویراحمد و دنا برگزار می‌شود.

کارشناس فرهنگی و هنری دبیرخانه کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد زمان آغاز ثبت‌نام را 12 بهمن عنوان کرد و گفت: با توجه به استقبال خوب علاقمندان ثبت‌نام تا 5 اسفند تمدید و افراد در سطح شهر یاسوج با مراجعه به دولت‌آباد ـ مسجد قباـ خانه فرهنگ و دیجیتال صبا و در سی‌سخت: خیابان امام حسین (ع) ـ خانه فرهنگ و دیجیتال امامزاده محمد اقدام به ثبت‌نام کنند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری عاشقان ظهور مسجد قبا یاسوج زمان برگزاری مسابقات را 11 اسفندماه سال جاری بیان کرد و گفت: شرایط سنی شرکت در مسابقات  12 سال به بالا بوده و افراد با مراجعه به محل‌های ثبت‌نام می‌توانند در این مسابقات مهیج و شاد شرکت کنند.

سبزی هدف از برگزاری این مسابقات را بومی‌سازی فضای مسابقات بازی‌های رایانه‌ای بیان کرد و گفت: آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با عرصه‌های مختلف رسانه‌های دیجیتال همگام و با توجه به ارزش‌های انقلاب، ایجاد یک رقابت سالم در بین جوانان و نوجوانان و شناسایی افراد نخبه جهت شرکت در مسابقات کشوری از اهداف این مسابقات است.

انتهای پیام/82011/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول