اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شیراز:

متخصصان رسانه‌های دیجیتال گرد یکدیگر آمدند

خبرگزاری فارس: با آغاز به کار «ششمین همایش ملی پویا‌نمایی، رسانه‌های دیجیتال و فرصت‌های شغلی در هزاره سوم» متخصصان رسانه‌های دیجیتال در شیراز گرد یکدیگر آمدند.

متخصصان رسانه‌های دیجیتال گرد یکدیگر آمدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عصر امروز «ششمین همایش ملی پویا‌نمایی، رسانه‌های دیجیتال و فرصت‌های شغلی در هزاره سوم» با تلاش آکادمی بین‌المللی فناوری اطلاعات اپتیک (aptech) در اداره مخابرات استان فارس برگزار شد.

این جلسه به بررسی موضوعاتی از قبیل پردازش و رایانش ابری، پویانمایی دیجیتال، بازی‌های رایانه‌ای در کنار کارگاه‌ جلوه‌های ویژه می‌پردازد.

این همایش با همکاری دانشگاه شیراز، دانشگاه آزاد اسلامی شیراز، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان، شورای اسلامی استان فارس، انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه فارس، موسسه آموزش عالی ارم شیراز و دانشکده فنی مهندسی شهید باهنر آغاز به کار کرد.

در این برنامه مهمانان و سخنرانانی از دانشگاه‌ شیراز، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال حضور داشتند.

در این گردهمایی حسن مهدی اصل، مدیر و طراح بازی رایانه‌ای «سیاوش» که به عنوان بهترین بازی رایانه‌ای ایران از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای انتخاب شد، مراحل تولید این بازی را توضیح می‌دهد.

همچنین در این همایش فرشان خونجوش، عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز، به عنوان سخنران علمی به بحث درباره پردازش و رایانش ابری می‌پردازد.

رئیس آکادمی بین‌المللی اپتیک (aptech) هدف از این همایش را نزدیکی هر‌چه بیشتر به دانشجویان اعلام کرد.

علی عسکری‌ حاضر، همچنین به تاثیر مطلوب برگزاری همایش‌هایی که آکادمی بین‌المللی اپتیک (aptech) از سال 1386 در نقاط گوناگون کشور برگزار کرده است، اشاره کرد.

انتهای پیام/2448/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول