اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل صدا و سیمای قزوین:

تاکستان زیر پوشش فرستنده‌های دیجیتال تلویزیونی قرار می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: در آینده‌ای نزدیک شهرستان تاکستان زیر پوشش فرستنده‌های دیجیتال تلویزیونی قرار می‌گیرد.

تاکستان زیر پوشش فرستنده‌های دیجیتال تلویزیونی قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ابوالحسن صادقی‌جهانی در جلسه هم‌اندیشی رسانه و دانشگاه که با حضور مدیر کل و معاونان صدا و سیمای مرکز قزوین در این دانشگاه برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر با اشاره به اندیشه‌های امام راحل اظهار داشت: اندیشه‌های امام راحل عزت، استقلال و سعادت را برای کشور و ملت ایران به ارمغان آورده است.

این مسئول با اشاره به نقش دانشگاه‌ها در توسعه جوامع عنوان کرد: مراکز دانشگاهی با تربیت نخبگان و متخصصان نقش بسزایی در افزایش آگاهی مردم دارند و در این میان صدا و سیما نیز به عنوان دانشگاهی عمومی در کنار مراکز دانشگاهی نقش قابل توجهی ایفا می‌کند.

صادقی‌جهانی در ادامه توجه به سلایق تمام مخاطبان را از جمله مهم‌ترین رویکردهای صدا و سیما عنوان کرد و افزود: صدا و سیما در تولید برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی و خبری علاوه بر توجه به نیازهای مخاطبان، این برنامه‌ها را نیز به صورت هوشمندانه و با رعایت عنصر بی‌طرفی و دوری از هر گونه حاشیه‌پردازی پخش می‌کند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین همچنین با اشاره به پوشش دیجیتال فرستنده‌های تلویزیونی در استان بیان کرد: در آینده‌ای نزدیک تمام نقاط شهرستان تاکستان زیر پوشش این فرستنده قرار خواهد گرفت.

صادقی‌جهانی اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز قزوین تلاش خود را در راستای رضایت هر چه بیشتر مخاطبان خود انجام می‌دهد و با تولید برنامه‌های گوناگون به دنبال جذب سلیقه‌های مختلف است.

انتهای پیام/2667/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول