اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای فرهنگ عمومی قروه مطرح شد

لزوم ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه / سامانه دیجیتال صدا و سیما در قروه راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه قروه در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان بر لزوم ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه تاکید کرد.

لزوم ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه / سامانه دیجیتال صدا و سیما در قروه راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حجت‌الاسلام احیا در جلسه شورای فرهنگ عمومی قروه با بیان این مطلب گفت: باید در این راستا از بستر مساجد و اماکن مذهبی استفاده بیشتری شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 20میلیون حافظ قرآن در کشور تصریح کرد: زمانی امام خمینی (ره) طرح تشکیل ارتش 20 میلیونی را در عرصه جنگ سخت مطرح کردند که در دفاع مقدس بسیار تاثیرگذار بود و امروز نیز در عرصه جنگ نرم باید به سلاح آموزه‌های قرآنی مسلح شد.

امام جمعه قروه با تاکید بر لزوم تولید فیلم‌هایی با محتوا و مضمون قرآنی گفت: هنرمندان جمهوری اسلامی ایران با تجهیزات محدود سینمایی در چند سال اخیر با تولید فیلم‌هایی با محتوای قرآنی توانستند اثر برنامه‌های ماهواره‌ای را کم‌رنگ کنند.

حجت‌الاسلام احیا گفت: این مسئله تنها به واسطه قدرت صنعت سینما نبود بلکه نور قرآن موجب شد تا این فیلم‌ها مخاطبان بسیاری را نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا پیدا کند.

فرماندار قروه نیز در این جلسه از راه اندازی سامانه دیجیتال دریافت شبکه‌های صدا و سیما در این شهرستان تا پایان امسال خبر داد و گفت: بنابر اعلام مسئولان صدا و سیمای استان برای راه‌اندازی این سامانه 2میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان اختصاص یافته است.

محمد رسول شیخی زاده با تقدیر از عملکرد صدا و سیمای مرکز کردستان در راه اندازی این سامانه گفت: با ایجاد این سامانه شهروندان قروه‌ای امکان دریافت 18شبکه تلویزیونی و 16 شبکه رادیویی را پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به تاثیرات مثبت راه‌اندازی این سامانه در جهت استفاده از شبکه‌های ملی خاطرنشان کرد: این عملکرد صدا و سیمای مرکز کردستان موجب کاهش چشم‌گیر استفاده از ماهواره خواهد شد.

فرماندار قروه در پایان بر لزوم حضور مردم در عرصه نظارت بر بازار در آستانه سال نو تاکید کرد و گفت: هر شهروندی باید خود را موظف به نظارت بر بازار بداند و نسبت به این مسئله بی‌تفاوت نباشد.

انتهای پیام/79009/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول