اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

برخورد شدید با متخلفان در زنجان/ تعارفی در برخورد با متخلفان نداریم

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با تاکید بر برخورد شدید با متخلفان گفت: در برخورد با متخلفان تعارف نداریم.

برخورد شدید با متخلفان در زنجان/ تعارفی در برخورد با متخلفان نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمید رضا عزیزپور ظهر در جلسه تعزیرات حکومتی شهرستان خدابنده از کشف یک انبار بزرگ روغن موتور در استان را که توسط عده‌ای سودجو احتکار شده بود، |خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این انبار در راستای امر تشدید و نظارت و بازرسی کشف شده است، بر نظارت دقیق و شبانه‌روزی از واحدهای محل عرضه محصولات و اقلام مصرفی مردم تاکید کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه با تاکید بر برخورد شدید با متخلفان افزود: در صورت مشاهده هرگونه تخلفی به شدت برخورد خواهد شد و با هیچ کسی هم تعارف نداریم و همه باید تابع قانون باشند.

همچنین در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان خدابنده نیز به بیان مطالبی در زمینه فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث تنظیم بازار و تشدید نظارت‌ها در ایام نزدیک به انتهای سال و حجم وسیع مراجعات مردم به بازار و خرید اقلام و اجناس مختلف پرداخت.

علی یوسفی گفت: تکلیف ادارات و دستگاه‌های دولتی مشخص هست و هر حکمی از سوی تعزیرات حکومتی صادر شود باید بلافاصله و بدون کم و کاستی اجرا شود.

وی با تاکید بر اینکه تلاش همه دستگاه‌ها در راستای ایجاد آرامش و ثبات در بازار و شرایط آرام و مناسب برای مردم باشد،‌ افزود: منافع و رفاه مردم مهمترین اصل است و همگان باید به این امر توجه بیشتری داشته باشند.

فرماندار شهرستان خدابنده در مورد جدول تنظیمی اصناف برای ایام نوروز 92 هم تذکر داد و در همین راستا دستور داد مجمع امور صنفی هرچه زودتر لیست حضور بخش‌های مختلف اصناف در این ایام را تنظیم و با برنامه‌ریزی کامل و مشخص با جزئیات به فرمانداری شهرستان ارائه کند.

این مسئول در مورد تنظیم و کنترل بازار افزود که با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد و حکم متخلف طبق هماهنگی‌های صورت گرفته در همان مکان صادر می‌شود.

فرماندار شهرستان خدابنده در پایان توزیع اقلام و موارد مصرفی را با اولویت بخش‌های محروم در سطح شهرستان عنوان کرد و خواستار همکاری کامل مجمع امور صنفی و نیز ادارات با تعزیرات حکومتی شد.

انتهای پیام/73005/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول