اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه خواستار شد

تشدید برخورد تعزیرات حکومتی با متخلفان بهداشتی در کهگیلویه

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با اشاره به عدم تناسب جرائم بهداشتی و احکام صادره در مورد آن‌ها، گفت: برخورد تعزیرات حکومتی با متخلفان بهداشتی در کهگیلویه شدت یابد.

تشدید برخورد تعزیرات حکومتی با متخلفان بهداشتی در کهگیلویه

 سید عبدالحسین موسویان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه کرد: یکی از موضوعاتی که باید به صورت جدی از طرف مراجع قانونی و دستگاه‌های اجرایی پی‌گیری شود.

15 تیم بهداشتی بر بهداشت عمومی کهگیلویه نظارت دارند

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه عنوان کرد: به منظور کنترل وضعیت بهداشتی اماکن و اغذیه فروشی‌های شهرستان کهگیلویه از ابتدای اسفند 15 تیم بهداشتی کار نظارت بر وضعیت بهداشتی شهرستان را برعهده دارند.

وی افزود: پنج تیم بهداشتی در سطح شهر دهدشت و 10 تیم دیگر نیز شهرها و بخش‌های شهرستان را در ماه پایانی سال تحت نظر دارند.

موسویان با اشاره به این‌که برخی از احکامی که برای جرائم بهداشتی در نظر گرفته می‌شود چندان بازدارنده نیست، گفت: متأسفانه به دلیل به روز نبودن قوانین در خیلی از موارد بی‌بهداشتی‌ها و قانون گریزی‌ها تکرار می‌شود.

مسئول بهداشت و درمان کهگیلویه با اشاره به این‌که جرائم پنج هزار تومانی و 10 هزار تومانی متناسب با برخی تخلفات نیست، گفت: همین خلا قانونی مانع گردن نهادن متخلفان به قانون می‌شود.

وجود برخی صنوف آلاینده در خیابان‌های اصلی و پر تردد دهدشت

وی در ادامه با بیان این‌که وجود برخی صنوف آلاینده در سطح شهر دهدشت امنیت روانی و بهداشت عمومی را به خطر انداخته‌اند، تصریح کرد: وجود تعویض روغنی و جوشکاری‌ها در تعدادی از خیابان‌های اصلی شهر دهدشت غیر قابل قبول و آزار دهنده است.

موسویان با اشاره به این‌که تاکنون چندین بار این مسئله را به دستگا‌ه‌های مرتبط گزارش داده‌ایم اذعان داشت: متاسفانه کار خاصی در رابطه با انتقال صنوف آلاینده به بیرون از شهر اندیشیده نشده است.

وی در پایان با تقدیر از زحمات تعزیرات حکومتی کهگیلویه در رابطه با برخورد با متخلفان بهداشتی عنوان کرد: امیدواریم که با اشد برخورد را با کسانی که سلامتی مردم را بازیچه قرار می‌دهند انجام گیرد.

انتهای پیام/82008/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول