اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی گچساران:

700 صنف متخلف گچساران شناسایی و جریمه شدند

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی گچساران گفت: در مجموع 12 هزار بازرسی انجام گرفته از ابتدای سال تاکنون، افزون بر 700 صنف به عنوان اصناف متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

700 صنف متخلف گچساران شناسایی و جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید ناصر حسینی امروز در نشست هماهنگی با مسئولان اتحادیه‌های صنفی این شهرستان اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و وجود واسطه‌ها که خود سبب بسیاری از مسائل و تخلفات و گران‌فروشی‌ها هستند حذف واسطه‌ها، نظارت و کنترل دقیق بازار باید به صورت جدی، دقیق و مستمر گیرد.

رئیس مجمع امور صنفی گچساران با اشاره به اجرای طرح تشدید بازرسی‌ها از اصناف و واحدهای صنفی گچساران ابراز داشت: این طرح به منظور پیشگیری از هر گونه کمبود و یا افزایش غیرمنطقی نرخ کالا و خدمات در حال اجرا است.

حسینی یکی از وظایف مهم اصناف، نظارت بر بازار بوده و با توجه به آغاز خریدهای نوروزی مردم، بازرسان اصناف در این ایام به خوبی این وظیفه را در گچساران انجام داده‌اند.

انجام 12 هزار بازرسی از اصناف گچساران

حسینی گفت: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر 12 هزار بازرسی از اصناف گچساران صورت گرفته که تأثیر مؤثری در روند کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از افزایش بی‌رویه و غیرمنطقی قیمت‌ها داشته است.

وی یادآور شد: در نتیجه این بازرسی‌ها 700 مورد تخلف شناسایی شده که متخلفان با تشکیل پرونده‌هایی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

حسینی با اشاره به گردش‌پذیر بودن شهرستان گچساران به ویژه در ایام نوروز بیان داشت: این شهرستان با توجه به وجود مرقد مطهر بی‌بی حکیمه خاتون(س) خواهر امام رضا(ع) و ورود خیل عظیم زائران و مسافران از اهمیت خاصی نسبت به سایر شهرستان‌های استان برخوردار است.

رئیس مجمع امور صنفی گچساران از تشدید بازرسی و نظارت بازرسان این مجمع و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران در ایام پایانی سال و در ایام تعطیلات نوروزی بر کالای خاص و پر مصرف مانند میوه، تخم‌مرغ، گوشت، اقلام پروتئینی، پوشاک، آجیل، خشکبار و شیرینی خبر داد.

حسینی نظارت مستمر و دقیق بر روند برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و نمایشگاه‌های بهاره، نظارت ویژه بر اماکن اقامتی و خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های مسافربری را از دیگر برنامه‌های نظارتی بازرسان اصناف در روزهای پایانی سال عنوان کرد.

انتهای پیام/82001/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول