اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل خبر داد

جریمه 336 میلیون ریالی اصناف متخلف در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در اسفند ماه امسال بیش از 336 میلیون و 970 هزار ریال اصناف متخلف در استان اردبیل جریمه شدند.

جریمه 336 میلیون ریالی اصناف متخلف در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین نجف‌زاده صبح امروز در جلسه شورای تنظیم بازار استان اردبیل اظهار داشت: ما همراه با سایر متولیان حوزه نظارت سعی می‌کنیم به صورت جدی با متخلفان برخورد کنیم به طوری که تا 10 اسفند 494 پرونده تخلفاتی تشکیل شده و متخلفان نیز به 336 میلیون و 970 هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی گفت: در کنار این مجازات از محل مجازات ماه‌های گذشته حدود 843 میلیون و 357 هزار ریال وصولی جریمه را از اصناف متخلف شاهد بودیم.

این مسئول بیان داشت: ما در کنار مجازات نقدی، مجازات غیر نقدی را شامل تعطیل محل کسب، ضبط کالا، ابطال پروانه کسب، معدوم‌سازی کالا و مهر و موم شدن و لغو پروانه‌ها مد نظر قرار دادیم تا بدین وسیله افراد متخلف تنبیه شوند.

قدردانی از اطلاع‌رسانی شفاف و به موقع خبرگزاری فارس از سوی تعزیرات

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل در ادامه از خبرگزاری فارس به دلیل پوشش اخبار کنترلی و نظارتی به کار گرفته شده توسط تعزیرات حکومتی قدردانی کرد و گفت: این خبرگزاری بر خلاف دیگر رسانه‌ها و حتی خبرگزاری دولتی توانسته است سرآمد و پیشتاز در عرصه اطلاع‌رسانی عمل کند و در کنار آن صدا و سیما نیز با برنامه‌های مختلف در این زمینه موفق عمل کرده است.

نجف‌زاده از استقرار دو شعبه عصرانه برای مقابله با گران‌فروشی و دیگر تخلفات اقتصادی در ایام عید خبر داد و افزود: ما گشت‌های مشترکی را با حضور سایر استان‌ها راه‌اندازی کردیم و شهرهای همجوار نظیر نیر، نمین و سرعین را از طریق گشت‌های اردبیل و کوثر را نیز از طریق گشت خلخال زیر پوشش قرار می‌دهیم.

وی بیان داشت: تمامی این شعبات موظف هستند با قید فوریت پرونده‌ها را رسیدگی کنند و ما از ظرفیت نظارتی، صنعت، معدن و تجارت، علوم پزشکی، مجمع امور صنفی به مانند طرح شبنم استفاده می‌کنیم تا یک حرکت اساسی را ناظر باشیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل ادامه داد: علاوه بر کنترل اقلام اساسی مردم بر شبکه‌های سوخت نظارت داریم و در کنار آن تلاش می‌کنیم نظارت و بازرسی دقیق بر بازار را انجام دهیم.

انتهای پیام/62001/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول