اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج اعلام کرد

رسیدگی به 27 تخلف صنفی در آوج

خبرگزاری فارس: فرماندار آوج گفت: در سال جاری در شهرستان آوج 96 پرونده تخلفات صنفی در تعزیرات حکومتی تشکیل شد که از این تعداد 27 پرونده رسیدگی و منجر به صدور رأی شده است.

رسیدگی به 27 تخلف صنفی در آوج

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، سیدعبدالله موسوی در جلسه شورای نظارت بر اصناف و بازاریان شهرستان آوج اظهار داشت: با توجه به تاکید مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه جدی به ارزاق مردم و لزوم کنترل بازار، همه دستگاه‌های مرتبط موظف هستند در حیطه وظایف خود تلاششان را مضاعف کنند و در مقابله با توطئه جدیدی که دشمن ایجاد کرده با دقت و قدرت بایستند.

وی گفت: امیدواریم با تشدید بازرسی‌ها شاهد کاهش گرانی‌ها و کنترل بیشتر بازار باشیم.

فرماندار آوج بیان کرد: بازرسان بر عملکرد اصناف این شهرستان نظارت می‌کنند و بازرسی و نظارت مستمر بر صنوف و ارایه گزارش تخلف آن ها از شایعات دشمنان در زمینه گران‌فروشی جلوگیری می‌کند.

موسوی تصریح کرد: رسیدگی به تمام تخلفات اقتصادی، صنفی، بهداشتی، درمانی، عرضه خارج از شبکه و قاچاق کالا و ارز باید به طور مستمر ادامه داشته باشد.

فرماندار آوج افزود: در سال جاری نیز تاکنون در بازرسی از سطح شهرستان آوج توسط بازرسان 96 پرونده در تعزیرات حکومتی تشکیل شد که از این تعداد 27 پرونده رسیدگی و منجر به صدور رأی شده است.

موسوی تأکید کرد: در نخستین فرصت اتحادیه اصناف شهرستان تشکیل می‌شود تا نظارت‌ها و بازرسی‌ها با سرعت بیشتری دنبال شود.

وی در پایان یادآور شد: طرح تشدید بازرسی‌ها در ایام پایانی سال و روزهای نوروز با دقت، سرعت و قاطعانه انجام می‌شود و گزارشات باید به صورت مداوم به فرماندار برای اتخاذ تصمیم ارسال شود.

در این نشست مقرر شد، بازرسان اداره صنعت و معدن و تجارت با هماهنگی کمیسیون آرد و نان فرمانداری، بهداشت و تعزیرات حکومتی از نانوایی‌ها، غذا فروشی‌ها، رستوران‌ها و صنوفی که اقدام به تولید، توزیع و عرضه مواد غذایی می‌کنند، بازرسی و نظارت خود را به طور مستمر ادامه دهند و در صورت بروز تخلف گزارش به همراه پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شود.

انتهای پیام/2667/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول