اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوای گلستان:

مردم نقش اصلی را در کنترل بازار دارند

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوای گلستان با تأکید بر اینکه تنش روانی قیمت‎ها در بازار به وسیله مردم حل می‎شود، گفت: مردم نقش اصلی را در کنترل بازار دارند و این امر با بخشنامه و تعزیرات برطرف‌شدنی نیست.

مردم نقش اصلی را در کنترل بازار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام قنبر اکبری پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان گرگان در پاسخ به چرایی نوسانات قیمت در بازار و گرانی‎های موجود اظهار داشت: در این زمینه یکسری قواعد اقتصادی و یکسری مباحث روانی حاکم هستند که دشمن به شدت در مباحث روانی هزینه و تبلیغات می‌کند.

وی با بیان اینکه تحریم و مشکلات از ابتدای پیروزی نهضت امام راحل وجود داشته است، متذکر شد: دشمن در مراحل گوناگون و با شیوه‎های مختلف، تحریم‎های بسیاری علیه ایران به‌وجود آورده و در این راه نه تنها یک قدم نیز عقب‌نشینی نکرده بلکه به آن شدت بخشیده است.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوای گلستان افزود: کار دشمن، دشمنی است و ما از دشمن انتظار خیرخواهی و برون‎رفت از فشارهای اقتصادی و تنظیم عرضه و تقاضا را نداریم.

اکبری با اشاره به اینکه در بخش داخلی، مباحث کمبود بازار را 34 سال تجربه کرده‎ایم، خاطرنشان کرد: هر کالایی که در این مملکت توسط نیروهای اقتصادی داخلی جامعه اعم از شرکت‎های دولتی، کسبه، تجار، صادرکنندگان و واردکنندگان می‎خواهد به فروش برسد، در مقطعی به صورت دلال و هماهنگ شده، بازار را با کمبود مواجه می‎کنند سپس همه اجناس خود را با قیمت چند برابر به فروش می‎رسانند که این موضوع این سئوال را در ذهن متبادر می‌کند چرا مسئولان به این مسائل توجهی ندارند؟

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه آسیب‎شناسان اجتماعی و اقتصادی باید نسبت به این مسائل و مشکلات راه‎حل مناسبی أتخاذ کنند، گفت: این مشکلات با قانون، تعزیرات حکومتی و قوه قضائیه قابل حل نیست.

انتهای پیام/2307/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول