اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با جریمه 670 میلیون ریالی

قاچاقچی سوخت در صومعه‌سرا نقره‌ داغ شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از کشف 13 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق در صومعه‌سرا و جریمه 670 میلیون ریالی فرد متخلف خبر داد.

قاچاقچی سوخت در صومعه‌سرا نقره‌ داغ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا قشلاقی در جلسه تعزیرات حکومتی استان با اشاره به کشف سوخت قاچاق در صومعه‌سرا اظهار کرد: با تلاش نیروی انتظامی مقدار 13 هزار و 500 لیتر نفت سفید در صومعه‌سرا کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه پرونده تخلف مذکور به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد، در تشریح جزییات پرونده، گفت: فردی با تهیه مقدار نفت سفید و پر کردن آن در ظرف‌های چهار و 20 لیتری آن ها را با نام تینر روغن به استان زاهدان ارسال می‌کرد.

به گفته این مسئول، موضوع پس از طرح در شعبه نخست تعزیرات صومعه‌سرا از طرف علیجان‌پور رئیس شعبه مذکور به صورت فوق‌العاده رسیدگی ‌شد.

وی افزود: پس از احضار متهم و اخذ دفاعیات از وی و احراز تخلف منجر به صدور رای به پرداخت جزای نقدی به مبلغ بالغ بر 672 میلیون ریال در حق دولت و ضبط سوخت مکشوفه نفع دولت شد.

قشلاقی در ادامه با بیان اینکه در دی ماه امسال در حوزه کالا و خدمات تعداد یک‌هزار و 746 فقره پرونده تخلف از طرف ضابطان تعزیرات حکومتی تشکیل شد، اذعان کرد: این پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی اذعان کرد: این تعداد پرونده که پس از ثبت و انجام تشریفات دادرسی در 15 شعب تعزیرات حکومتی سطح استان مطرح شد و توسط رؤسای شعب تحت رسیدگی قرار گرفت.

این مسئول جریمه نقدی تعداد پرونده‌های مذکور را بیش از شش میلیارد و 365 میلیون ریال عنوان کرد.

وی اتهام پرونده‌های متشکله از طرف ضابطان را گرانفروشی، کم‌فروشی، ‌درج نکردن قیمت، عدم صدور فاکتور، اعلام نکردن موجودی و تقلب در کسب عنوان کرد و یادآور شد: درج نکردن قیمت در صدر تخلفات مذکور قرار دارد.

انتهای پیام/2300/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول