اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظرف چند ماه آینده

شعبه تعزیرات حکومتی در آشتیان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی از راه‌اندازی شعبه این اداره در شهرستان آشتیان ظرف چند ماه آینده خبر داد.

شعبه تعزیرات حکومتی در آشتیان راه‌اندازی می‌شود

علی‌اکبر مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در حال حاضر اداره تعزیرات حکومتی استان در شهرهای ساوه، خمین، محلات، دلیجان، تفرش و شازند فعالیت داشته و به زودی در شهر آشتیان راه‌اندازی خواهد شد.

وی همچنین از اجرای طرح نوروزی از 20 اسفند ماه خبر داد و گفت: طرح نوروزی اداره کل تعزیرات حکومتی استان به عنوان از 20 تا 20 از بیستم اسفند ماه در سراسر استان آغاز و تا  20 فروردین ماه ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی بیان داشت: اخبار مربوط به اجرای این طرح را طی سه مرحله اطلاع‌رسانی خواهیم کرد، اما به منظور اجرای هر چه بهتر طرح شعبه ویژه‌ای را به منظور رسیدگی سریع به پرونده‌‌های ارجاعی در این بازه زمانی تشکیل خواهیم داد.

مختاری با بیان اینکه به منظور بازدارندگی جرایم با هماهنگی شورای تامین استان مجازات‌های تکمیلی برای متخلفین در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: قوانین موجود در بخش صنفی مربوط به چندسال قبل است که متاسفانه مجازات‌ها و حکم‌های صادره از قدرت بازدارندگی لازم برخوردار نیست، به همین دلیل به منظور بازدارندگی جرایم با هماهنگی شورای تأمین استان مجازات‌های تکمیلی برای متخلفین در نظر گرفته شده که مجازات‌هایی چون ممنوعیت از اشتغال در حرفه مورد نظر، لغو پروانه کسب، تعطیلی موقت و... از جمله این مجازات‌ها به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه این اداره وظایف نظارتی را بر عهده ندارد، بیان کرد: خوشبختانه طی چند ماه اخیر میزان شکایت‌های مردمی از  متخلفان اقتصادی افزایش یافته که از مردم درخواست داریم چنانچه حقی از آنها ضایع می‌شود، چنانچه مبالغ بسیار کم هم باشد، نسبت به شکایت از واحد صنفی متخلف اقدام کنند تا همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پرونده مورد نظر رسیدگی کنند.

انتهای پیام/87004/خ20/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول