اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

استفاده از مواد غیرمجاز در نان، تهدید علیه بهداشت عمومی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: استفاده از مواد غیرمجاز در نان، تهدید علیه بهداشت عمومی است.

استفاده از مواد غیرمجاز در نان، تهدید علیه بهداشت عمومی است

حمیدرضا عزیزپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به تذکرات داده شده در زمینه برخورد با نانوایان متخلف و استفاده‌کننده از مواد غیرمجاز، بازرسی در این زمینه از طریق سازمان‌های ذیربط انجام شده است.

وی با اشاره به استفاده برخی نانوایان از جوهر قند اضافه کرد: تعزیرات حکومتی در طول یک روز به پرونده نانوایان متخلف رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه استفاده از مواد غیرمجاز تهدیدی علیه بهداشت عمومی است، گفت: پرونده نانوایانی که در این زمینه تخلف داشتند، به دادسرا ارسال شده است.

وی در ادامه سخنان خود تعداد نانوایان متخلف در زمینه استفاده از مواد غیرمجاز از قبیل جوش‌شیرین و جوهر قند را در حدود 40 نانوایی اعلام کرد و گفت:‌ رسیدگی به تخلفات این نانوایان در تعزیرات به پایان رسیده است.

*آمادگی تعزیرات برای رسیدگی به پرونده‌های تخلفاتی همزمان با فرا رسیدن سال نو

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر نیز تعزیرات آمادگی رسیدگی به پرونده‌های تخلفاتی در آستانه سال نو را دارد.

لازم به ذکر است، امروز نیز سه نفر از قاچاقچیان انواع البسه خارجی به موجب حکم قطعی شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان به ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت و پرداخت مبلغی بالغ بر 125 میلیون ریال به عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت جمهوری اسلامی ایران محکوم شدند.

*اجرای حکم یک میلیارد و 893 میلیونی پرونده تخلف یک شرکت سرب و روی در زنجان

همچنین پرونده اتهامی یک شرکت سرب و روی در زنجان که به اتهام اخذ وجه مازاد بر تعرفه (درصد آلایندگی) از مشتری توسط شعب بدوی و تجدید نظر اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان محکوم به پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت جمهوری اسلامی ایران شده بود با اخذ مبلغ جریمه یک میلیارد و 893 ریالی توسط اجرای احکام این اداره کل اجرا و مختومه شده است.

انتهای پیام/73005/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول