اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان خبر داد

ارجاع پرونده 305 واحد صنفی به تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: با انجام بیش از 17 هزار بازرسی از مراکز عرضه سوخت و واحدهای صنفی سهمیه بگیر از ابتدای سال تا پایان دی‌ماه 305 پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

ارجاع پرونده 305 واحد صنفی به تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، محمد رفیع سلطانزاده اظهار داشت: از ابتدای سال تا پایان دی‌ماه بیش از 17 هزار بازرسی از مراکز عرضه سوخت و واحدهای صنفی سهمیه بگیر صورت پذیرفته و 305 پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی افزود: این بازرسی‌ها از جایگاه‌های عرضه بنزین، خودروهای سواری برون شهری، آژانس‌های تاکسی تلفنی، فروشندگی‌های‌های نفت سفید، خبازی‌ها، واحدهای تولیدی، گرمابه‌داران و ... صورت پذیرفته که پس از این بازرسی‌ها 305 واحد به دلیل عرضه خارج از شبکه سوخت به میزان بیش از یک میلیارد و 652 هزار و 324 لیتر شناسایی شدند.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ارزش ریالی تخلفات صورت پذیرفته را بیش از 4 میلیارد و 668 میلیون و 450 هزار ریال عنوان کرد.

سلطانزاده بیان داشت: طی بهمن‌ماه نیز در زاهدان از تعداد 57 بازرسی از شعبات نفت یک شعبه متخلف با عرضه خارج از شبکه 1000 لیتر نفت به ارزش ریالی 6 میلیون و 500 هزار ریال و طی بازرسی از تعداد 73 تاکسی درون شهری تعداد دو پرونده عرضه خارج از شبکه سوخت به میزان 854 لیتر و ارزش ریالی 2 میلیون و 562 هزار لیتر شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

انتهای پیام/75006/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول