اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در قزوین:

مسئولان در ‌برطرف کردن مشکلات خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد ‌تلاش کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: ‌باید با همدلی و هماهنگی بیشتر با این نهاد در برطرف کردن مشکلات خانواده‌های زیر پوشش و محرومان جامعه توجه جدی داشته باشیم.

مسئولان در ‌برطرف کردن مشکلات خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد ‌تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور در این اداره کل در دیدار با مدیرکل و کارکنان این اداره کل اظهار داشت: این نهاد مهم در خدمت به محرومان و خانواده‌های نیازمند و آبرومند گام‌های با ارزشی برداشته که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: این نهاد به دستور امام راحل با همان دوراندیشی که داشتند تأسیس شده و با شناسایی محرومان و با جمع آوری کمک های مردمی به برطرف کردن نیازهای آنان اقدام کرده است.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تعالیم قرآن در کمک به محرومان بیان داشت: آنچه که از تعالیم دین مبین اسلام استنباط می‌شود عنایت خاص خداوند و ائمه معصومین به محرومیت‌زدایی است که نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) آن را سرلوحه کار خود قرار داده است.

باریک‌بین تصریح کرد: باید با همدلی و هماهنگی بیشتر با این نهاد در برطرف کردن مشکلات خانواده‌های زیر پوشش و محرومان جامعه توجه جدی داشته باشیم.

وی به برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای خانواده‌های زیرپوشش به خصوص فرزندان این خانواده‌ها تأکید کرد و افزود: باید به جنبه‌های معنوی این کلاس‌ها دقت کرده و در برگزاری کلاس‌های قرآنی و تفسیر برای این افراد تلاش بیشتری شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به بهره‌گیری از احادیث، روایات و کتاب آسمانی قرآن را مهم دانست و گفت: مسئولان این اداره کل باید که در بخش مادی یاریگر محرومان و مستضعفان باشید و در برگزاری کلاس‌های مفاهیم قرآنی نیز تلاش داشته باشید.

در ابتدای این دیدار هدایت‌الله صفری، مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در خصوص فعالیت‌های این اداره کل گفت: این اداره کل توانسته بسیاری از خانواده‌های زیر پوشش را به مرحله خودکفایی برساند و حتی فرزندان برخی از این خانواده‌های زیر پوشش به مدارج بالایی رسیده‌اند که مرهون تلاش همکاران این اداره کل و حمایت‌های معنوی نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جماعات استان است.

انتهای پیام/77001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول