اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

متخصصین متعهد و بسیجی در صف اول دفاع از انقلاب قرار دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: متخصصین متعهد و بسیجی همواره در صف اول دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارند.

متخصصین متعهد و بسیجی در صف اول دفاع از انقلاب قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، قربانعلی مقبلی همایش مهندسین و اقتصاد مقاومتی گفت: نقشی که متخصصین متعهد، ولایی و بسیجی در پیروزی انقلاب اسلامی و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایفا کرده‌اند به برکت تفکر بسیجی و ولایی این افراد است.

فرماندار شهرستان پاکدشت اظهار داشت: انقلاب که به می‌توان از آن به‌عنوان دهه توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور یاد کرد مرهون تلاش و همت مهندسین و متخصصین در حوزه‌های مختلف است.

وی اظهار داشت: امروز مدیران ایران اسلامی به بسیجی بودن خود افتخار می‌کنند و به برکت این تفکر رشد و توسعه بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را میسر ساخته‌اند، تفکری که بر اساس اسلام، قرآن و ولایت حضرت علی (ع) شکل گرفته است.

مقبلی بیان کرد: بسیج یعنی ایثار، فداکاری و گذشتی که به واسطه آن ملت سرافراز ایران اسلامی توانست در مقابل شرق و غرب عالم بایستد و با وجود تمام فشارها و تحریم‌ها به پیشرفت و توسعه دست یابد.

فرماندار شهرستان پاکدشت افزود: امروز همه وظیفه دارند تا با تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی را دنبال کنند و با تکیه بر استعداد و تخصص جوانان غیور و بسیجی باعث ارتقای ایران اسلامی شوند.

وی ادامه داد: امروز فرهنگ و تفکر بسیجی نه تنها در ایران بلکه در جهان اسلام و در بین تمام آزادیخواهان تأثیرگذار و بیداری آنان را باعث شده است.

مقبلی گفت: اگر امروز در کشورهای مصر، عراق، افغانستان و هر گوشه‌ای از جهان اسلام شاهد بیداری اسلامی هستیم به واسطه تفکر بسیحی شکل گرفته در ایران اسلامی است.

فرماندار شهرستان پاکدشت خاطرنشان کرد: مهندسین و متخصصینی که در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی نقش کارسازی داشته اند باید با تکیه بر تفکر بسیجی درمقابل تحریم های استکبار جهانی زمینه سربلندی ایران اسلامی را فراهم آورند و با تکیه بر شعار سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی رشد و توسعه روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی را رقم بزنند.

بر پایه این گزارش، همایش مهندسین و اقتصاد مقاومتی با حضور قربانعلی مقبلی فرماندار شهرستان پاکدشت، رئیس سازمان بسیج مهندسین کشور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت و جمع کثیری از مهندسین در سالن اجتماعات شهرک صنعتی عباس‌آباد برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول