اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده کل سپاه پاسداران:

هیچ حادثه‌ای نمی‌تواند به انقلاب آسیب بزند / مشکل داریم اما در اقتداریم

خبرگزاری فارس: فرمانده کل سپاه گفت: باید بدانیم همه‌ی دستاوردهای عظیم نظام حاصل خون پاک شهدا است که نهال انقلاب را آبیاری کرده و امروز هیچ حادثه‌ای نمی‌تواند به آن آسیب بزند.

هیچ حادثه‌ای نمی‌تواند به انقلاب آسیب بزند / مشکل داریم اما در اقتداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد علی جعفری صبح امروز در همایش کشوری شهدای جنگ‌های نامنظم در بوشهر اظهار داشت: دشمنان امروز به این نتیجه رسیده‌اند که با وجود 34 سال توطئه و تهدید ملت ایران، باز هم این توطئه‌های آنان بی اثر است.

وی افزود: عزت، سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و امنیت و آرامش کشور مرهون خون پاک شهدا است البته مشکلات وجود دارد ولی آرامش و اقتدار نظام در جای خود باقی است.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: آنچه باید بدانیم این است که همه دستاورد عظیم در نظام حاصل از خون پاک شهدا است که نهال انقلاب را آبیاری کرده و امروز هیچ حادثه‌ای نمی‌تواند به آن آسیب بزند.

مقاوم بودن در مقابل بیگانگان ویژگی مردم استان بوشهر است

جعفری اضافه کرد: شهدا ریشه‌های نظام اسلامی را مستحکم کردند و امروز موجب عزت، عظمت و سربلندی ایران اسلامی شده است.

وی گفت: باید به مردم استان بوشهر به خاطر داشتن ویژگی مقاوم و غیرتمند بودن در مقابل بیگانگان تبریک بگوئیم و این مردم به ایستادگی در مقابل زورگویی دشمنان و تجاوز آنان افتخار می‌کنند.

فرمانده کل سپاه خطاب به مردم استان بوشهر خاطرنشان کرد: درود بر شما که با ایمان خود استقامت و پایداری را قبل از انقلاب با خود همراه دارند و در این مسیر با ویژگی ولایتمداری، انقلابی و پیشتاز بودن در صحنه‌های خطر آماده دفاع از خاک ایران و ارزش‌های انقلاب هستند.

جعفری ادامه داد: از شهدا گفتن کار سختی است و در این نشست‌ها و همایش‌ها باید بیشترین استفاده را ببریم و اهداف آنان را دنبال کنیم و بدانیم آنان چه می‌خواستند و اگر در این جلسات به اهداف شهدا پی ببریم بسیار برد کرده و نتیجه گرفته‌ایم.

وی گفت: آنچه برای رسیدن به این هدف و محصول مهم است این است که بدانیم حاصل و دستاورد خون شهیدان چیست و باور داشته باشیم و تلاش کنیم در مسیر شهدا قدم برداریم.

1.5 سال برای بیرون کردن دشمن متجاوز از کشور زمان صرف شد

فرمانده کل سپاه در ادامه گفت: درست است که جنگ تحمیلی هشت سال طول کشید اما 1.5 سال برای بیرون راندن دشمن وقت صرف شد و مابقی زمان برای تنبیه متجاوز و امنیت پایدار بود.

جعفری افزود: این عظمت مدیون اطمینان، اعتقاد، معنویت و شهادت طلبی گسترده نیروهای مردمی در ایران بود و این عظمتی است که نمی‌توانیم آن را بیان کنیم.

 انتهای پیام/66006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول