اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر رئیس قوه قضائیه به گلستان- 49

شفیعی: انقلاب ایران بلوک شرق را نابود کرد

خبرگزاری فارس: دادستان انتظامی قضات کشور گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بلوک شرق به رهبری شوروی را نابود کرد و در آستانه فروپاشی بلوک غرب به رهبری آمریکا، انگلیس و اسرائیل است لذا تمام حرکات ما زیر ذره‌بین دشمن است.

شفیعی: انقلاب ایران بلوک شرق را نابود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شفیعی که به همراه رئیس قوه قضائیه و هیئت همراه به گلستان سفر کرده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار داشت: همه ما در دعاهایمان نشانه‌هایی از یک حکومت اسلامی و الهی را بارها خوانده‌ایم و می‌دانیم دولت و حکومت الهی باید اسلام و مسلمانان را عزیز بدارد و با نفاق و اهل نفاق بیگانه باشد و ملاک‌های برتری انسان در این جوامع تقوا و پرهیزگاری و دوری کردن از دورویی و نفاق می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: مسیر یک حکومت الهی باید به گونه‌ای باشد که مردم را به سمت و سوی خدا دعوت کند و کسانی که در این حکومت‌ها مسئولیتی دارند باید به دنبال دسترسی به کرامت دنیا و آخرت باشند.

* این پست و مقام را مردم به ما هدیه دادند

دادستان انتظامی قضات انتظامی کشور اضافه کرد: در انقلاب و تشکیل حکومت اسلامی که ماحصل رهبری هوشمندانه امام خمینی (ره) و همراهی مردم مؤمن و انقلابی است اگر فرصتی در اختیار داده شد تا پشت این میزها مقام و مسئولیتی را بر عهده داشته باشیم این مقام و منصب هدیه مردم به ما است و باید به بهترین شکل ممکن به حسن نیت مردم پاسخ داده شود.

 شفیعی ادامه داد: شایسته است خدمت خالصانه و بی‌ریا به این مردم و تلاش برای عزت و بزرگی این نظام را سرلوحه کار خودمان قرار بدهیم و فراموش نکنیم دیر یا زود این پست و مقام را به دیگری واگذار خواهیم کرد و در آن روز که بازنشسته می‌شویم باید کارنامه موفقی داشته باشیم.

* مسئولان خطاکار باید جوابگوی شهدا باشند

وی با اشاره به موضع‌گیری‌های دشمنان اسلام و نظام در طول تاریخ 34 ساله انقلاب اذعان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی بلوک شرق به رهبری شوروی را نابود کرد و در آستانه فروپاشی بلوک غرب به رهبری آمریکا، انگلیس و اسرائیل است لذا تمام حرکات ما زیر ذره‌بین دشمن است که موقعیت و منافع خود را در خطر می‌بیند از این رو همه باید تلاش کنیم و در این میان مسئولانی که خواسته یا ناخواسته خطا می‌کنند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کنند در حق نظام و این مردم ظلم کرده و باید جوابگوی شهدای عزیزمان از صدر اسلام تا به امروز باشند.

شایان ذکر است حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شفیعی دادستان انتظامی قضات کشور  ضمن حضور در جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر با جمعی از مردم این منطقه که مشکلات قضایی داشتند ملاقات و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/2307/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول