اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت طبس:

ملت ایران خطای افراد را به پای انقلاب نمی‌نویسند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت طبس گفت: ملت ایران حساب اشخاص را از حساب اسلام و انقلاب جدا می‌دانند و چنانچه شخصی خطا و اشتباهی مرتکب شد، آن را به پای انقلاب نمی‌نویسند.

ملت ایران خطای افراد را به پای انقلاب نمی‌نویسند

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، حجت‌الاسلام احمد مؤدب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس، به مقاومت تحسین‌برانگیز ملت ایران و برکت‌های آن اشاره کرد و اظهار داشت: همانطور که حضرت امام علی(ع) فرموده‌اند: خداوند متعال استخوان شکسته هیچ ملتی را جبران نمی‌کند مگر اینکه آن ملت سختی‌ها را تحمل کنند و هیچ ملتی را سرنگون نمی‌کند مگر اینکه آن ملت شکر امکانات فراوانی که در اختیارشان است را به جا نیاورند و سر به طغیان گذارند.

وی ادامه داد: اکنون کشورهای غربی از امکانات فراوان خدادادی که در اختیارشان است علیه خدا، دین خدا و مردم جهان سوءاستفاده کرده و فساد را ترویج می‌دهند و به طور قطع خدا آن‌ها را به سزای اعمالشان خواهد رساند.

خطیب جمعه موقت طبس خاطر نشان کرد: ملت ایران همواره حساب اشخاص را از حساب اسلام و انقلاب جدا می‌دانند و چنانچه شخصی خطا و اشتباهی مرتکب شد، آن را به پای انقلاب نمی‌نویسند و می‌دانند که باید همواره از اسلام و انقلاب حمایت کرده و در مقابل دسیسه‌های دشمنان ایستادگی کنند.

وی اضافه کرد: مقاومت و ایستادگی ایرانی‌ها موجب شده تا امروز دشمنان در آستانه تسلیم قرار گرفته و در مقابل عظمت، پیشرفت و صبر ملت ایران سر تعظیم فرود آورند.

امام جمعه موقت طبس یادآور شد: اکنون دشمن می‌داند که ملت ایران هیچ‌گاه از مصالح و منافع انقلاب نمی‌گذرند و دشمن به این نتیجه رسیده است که چاره‌ای جز پذیرش ملت ایران و اذعان به حقوق این مردم ندارد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به در پیش بودن جشن نیکوکاری، از مردم خواست تا از کمک به فقرا و محرومان و همچنین همکاری با کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) دریغ نورزند.

انتهای پیام/2464/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول