اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مطرح شد

استمداد امام جمعه یاسوج از رهبر معظم انقلاب برای تعیین جانشین آیت‌الله ملک‌حسینی

خبرگزاری فارس: امام جمعه یاسوج از محضر رهبر معظم انقلاب برای تعیین جانشین مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی در استان کهگیلویه و بویراحمد استمداد طلبید.

استمداد امام جمعه یاسوج از رهبر معظم انقلاب برای تعیین جانشین آیت‌الله ملک‌حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با دعوت به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: مؤمنین واقعی به دور از هرگونه ریاکاری در جامعه به کارهای خوب و نیک مبادرت می‌ورزند.

وی در ادامه با ذکر حدیثی از مولای متقیان اظهار کرد: قبل از هر چیز باید به نمازگزاران متذکر شوم که لازم است با نام بردن از اسم با عظمت امام اول شیعیان و برای احترام به افضل ائمه صلوات فرستاده شود.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سپس با بیان حدیث مورد نظر اذعان کرد: امام علی (ع) به یاران و اصحاب خود می‌فرماید که قبل از هر چیز شما را به رعایت تقوا و سپس دوری گزیدن از منافقان دعوت می‌کنم.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: منافقین کسانی هستند که لباس میش بر تن دارند و در باطن گرگ‌های درنده هستند که به هیچ چیز و هیچ کسی رحم نمی‌کنند و تنها منافع خود را در نظر می‌گیرند.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: این عده با روش‌‌های خود سعی در گمراه کردن افراد نادان و جاهل دارند و به واقع این افراد نادان و جاهل هستند که فریب منافقین را می‌خورند.

حسینی با بیان این‌که منافقین به لباس‌های گوناگون ملبس می‌شوند، تأکید کرد: در همین نظام جمهوری اسلامی و در نخستین سال‌ها به یاد داریم که برخی از آن‌ها چقدر خود را مثبت جلوه داده بودند که فکر می‌کردیم در معنای واقعی کلمه خدمتگزار مردم هستند ولی با گذشت زمان معلوم شد که منافقانی بیش نیستند.

وی در خطبه دوم به ذکر یک موضوع بسنده کرد و گفت: چون این موضوع اهمیت زیادی برای استان دارد همه مناسبت‌ها را رها می‌کنیم و به آن می‌پردازیم.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری خاطره مجاهدت‌های عالم ربانی مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان پدری بزرگ را از دست داد.

حسینی با ذکر چند خصوصیت بزرگ آن عالم مجاهد از جمله نوع‌دوستی، خدمت به محرومان و حمایت از محتاجان تصریح کرد: اینک با از دست دادن ایشان خلأیی بزرگ در استان احساس می‌شود.

وی با ذکر این مطلب که برای تعیین جانشین ایشان نامه‌ای به محضر رهبر معظم انقلاب نگاشته شده، افزود: از این تریبون از رهبری معظم انقلاب استدعا می‌کنم که هر چه زودتر نماینده حضرتشان را در استان معرفی کنند.

انتهای پیام/2571/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول