اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر رئیس قوه قضائیه به گلستان - 28

قناعت: کاندیداها در آزمون خرداد 92 با نسخه تثبیت‎ شده انقلاب سنجیده می‎شوند

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: آزمون بزرگی در خردادماه سال 1392 در پیش است که جایگاه حقیقی کاندیداها براساس نسخه تثبیت شده انقلاب اسلامی مورد سنجش قرار می‎گیرد.

قناعت: کاندیداها در آزمون خرداد 92 با نسخه تثبیت‎ شده انقلاب سنجیده می‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت شامگاه چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور آیت‎الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه کشور برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: ولایتمداری و ولایت‌پذیری، نسخه شناخته شده انقلاب در پذیرش کاندیداها از سوی مردم است.

وی ادامه داد: برخی از رجال، حتی اگر از خواص باشند از دیدگاه مردم ایران اسلامی براساس نسخه تثبیت شده نظام مورد ارزیابی قرار می‎گیرند، بنابراین حق یعنی حرکت در مدار ولایت و افراد در هر جایگاهی که قرار داشته باشند، ملاک سنجش آنها با این مهم انجام می‎گیرد.

هر چه فشار دشمن مضاعف می‎شود، حضور مردم در صحنه جدی‎تر است

استاندار گلستان با بیان اینکه ملت ایران در همه عرصه‎ها نشان داده که نگاهش به مقام معظم رهبری معطوف شده است، خاطرنشان کرد: در طول 34 سال از انقلاب اسلامی ایران با وجود همه تحریم‎ها، گرانی‎ها و مشکلات دیگری که در کشور به چشم می‎خورد، اما ملت ایران در 22 بهمن نشان داد، محکم‎تر از گذشته در صف انقلاب و ولایت قرار دارد.

قناعت با تأکید بر اینکه هرچه فشار دشمن مضاعف می‎شود، حضور مردم در صحنه جدی‎تر است، تصریح کرد: خواص نیز مادامی که در بستر شناخته شده انقلاب اسلامی حرکت کنند از اقبال و اعتماد مردم برخوردار خواهند بود و اگر خدای ناکرده از این بستر فاصله بگیرند به همان اندازه اعتماد مردم از آنها سلب خواهد شد.

وی عنوان کرد: خواص به منزله قطره هستند و جریان توفنده انقلاب اسلامی ایران نیز به سان دریا می‎ماند که اگر قطره‌ها همراهی کنند، یقیناً به دریا خواهند پیوست.

قانون اساسی ایران به عنوان مترقی‎ترین قانون شناخته شده است

استاندار گلستان با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، شالوده‎ای از نسخه انقلاب وجود نداشت، متذکر شد: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که نسخه آن تنها در اختیار شخصیت‎های انقلابی نبود؛ بلکه مبانی آن کاملاً مشخص و کاربردی بوده است.

قناعت ابراز داشت: نسخه‎های کاربردی نظام در ساختار نظام که همان قانون اساسی است، متجلی شده و قانون اساسی ایران به عنوان مترقی‌ترین قانون شناخته شده است.

وی در پایان گفت: مردم مبانی و نسخه کاربردی و اجزای انقلاب را شفاف می‎دانند و برای آنها این نسخه خالی از ابهام است.

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول