اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال صورت می‌گیرد

کاشت 65 هزار اصله نهال در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 تهران از کاشت 65 هزار اصله نهال در جنوب تهران تا پایان سال‌جاری خبر داد.

کاشت 65 هزار اصله نهال در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سعید شیرازی از کاشت و واکاری یک صد و 40 هزار اصله نهال سازگار با محیط، در عرصه‌های جنگل کاری این منطقه خبر داد.

سعید شیرازی با اشاره به آغاز طرح استقبال از نوروز 92 گفت: کاشت و واکاری یکصد و 40 هزار اصله نهال در عرصه‌های جنگل کاری منطقه 20 شامل بیجین، عشق‌آباد، دوتویه، کلاغاییه،کوثر ولایت، دوتویه سفلی و... با مساحت حدود 15 کیلومتر مربع آغاز شده که تاکنون 75 هزار اصله نهال کاشته شده و 65 هزار اصله نیز تا پایان سال غرس می‌شود.

 

وی در ادامه  با اشاره به اینکه کمربند سبز مورد اشاره خارج از محدوده و در حریم منطقه 20 واقع شده است، خاطرنشان کرد: تبدیل عرصه‌های جنگل کاری مورد اشاره به تفرجگاه در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است و به‌زودی تمهیدات لازم اعم از احداث سرویس بهداشتی، نصب آلاچیق، ایمن سازی موقعیت ها و... در آن انجام می‌شود.

شیرازی در پایان با اشاره به در ادامه به کاشت 57 هزار نهال مثمر و غیر مثمر در سطح منطقه تصریح کرد: به منظور تقویت و توسعه فضاهای سبز در سطح شهر و فضاهای خانگی تاکنون 37 هزار نهال رایگان بر اساس درخواست شهروندان کاشته شده و همزمان با هفته منابع طبیعی نیز 20 هزار نهال توزیع و غرس می‌شود.

انتهای پیام/2462/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول