اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات قهرمانی بانوان همدان

دختران نونهالان تکواندوکار تویسرکان قهرمان شدند

خبرگزاری فارس: رئیس ورزش و جوانان تویسرکان گفت: در مسابقات قهرمانی استانی دختران نونهالان تکواندوکار تویسرکان با کسب سه مقام اولی قهرمان این دوره مسابقات استان شدند.

دختران نونهالان تکواندوکار تویسرکان قهرمان شدند

کیانوش سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در تویسرکان، اظهار داشت: بانوان ورزشکار تویسرکان در رشته‌های مختلف ورزشی در مسابقات برگزار شده در سطح استانی، ملی و فراملی افتخارات زیادی در کارنامه ورزشی خود ثبت کرده‌اند.

 وی در ادامه با اشاره به حضور موفق بانوان ورزشی تویسرکان در مسابقات داخلی و استانی فجر، افزود: بانوان ورزشکار تویسرکان با حضور در مسابقات استانی تیم کیک‌بوکسینک بانوان در همدان توانستند با غلبه بر حریفان خود مقام‌های نخست رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و رده سنی جوانان را از آن خود کنند.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان اضافه کرد: مقام اولی مسابقات کیک بوکسینگ فجر در رده سنی بزرگسالان توسط خانم‌ها عبدالمالکی، عربی و قمری کسب شد.

 وی برگزاری مسابقات جمعی را در بین نسل جوان بستری مهم برای شناسایی استعدادها دانست و اظهار داشت: ورزش مهم‌ترین عامل در سلامت جسم و روح انسان است و این مهم برای همه اقشار جامعه به ویژه بانوان به عنوان مادران و تربیت‌کنندگان آینده‌سازان کشور امری لازم و ضروری است.

 وی با اشاره به مسابقه نیمه استقامت دختران با حضور  55 دانش‌آموز راهنمایی و 20 دانش‌آموز دبیرستانی در پیست دو و میدانی، ابراز داشت: در پایان رقابت دانش‌آموزان حائز مقام‌های اول تا چهارم شرکت‌کننده در مسابقه لوح تقدیر و جوایز اهدا شد.

 سلیمانی در بخش دیگر از سخنانش از حضور تیم تکواندوی بانوان شهرستان در مسابقات قهرمانی همدان خبر داد و خاطرنشان کرد: تیم تکواندوی بانوان تویسرکان در رده‌ سنی نونهالان و خردسالان برای مصاف با رقیبان و محک توانمندی خود در این مسابقات شرکت و پس از یک رقابت سالم با دیگر ورزشکاران استان خوش درخشیدند.

 وی با اشاره به حضور هشت تیم تکواندو از شهرهای همدان، تویسرکان، اسد‌آباد، نهاوند و بهار، تصریح کرد: در مسابقات قهرمانی همدان دختران تکواندوکار رده سنی نونهال گیتی کلهر، نفیسه عبدالملکی و شیوا کلهر هر سه با احراز مقام نخست عنوان قهرمانی را از آن تویسرکان کردند.

 رئیس ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان در پایان متذکر شد: در این رقابت‌ها در بخش ورزشی تکواندو دختران خردسال، معصومه قلخانی مقام اولی این مسابقات استانی از تویسرکان به نام خود ثبت کرد.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول