اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان اسفندماه 91

10 هزار اصله نهال به صورت رایگان در تربت‌حیدریه توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول فضای سبز شهرداری تربت‌حیدریه از توزیع 10 هزار اصله نهال به صورت رایگان در بین شهروندان تربت‌حیدریه خبر داد.

10 هزار اصله نهال به صورت رایگان در تربت‌حیدریه توزیع می‌شود

علی‌اکبر نیکوزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت‌حیدریه اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ درختکاری و حفاظت از منابع طبیعی بیش از 10 هزار اصله نهال به صورت رایگان در بین شهروندان توزیع می‌شود.

وی افزود: در 15 اسفند روز درختکاری برنامه‌ای خاص در منطقه پیشکوه شهرستان اجرا می‌شود و در همین راستا با ارسال پیامک و نصب بنرها برای ترویج فرهنگ درختکاری فعالیت‌هایی در سطح شهر انجام می‌شود.

نیکوزاده خاطر نشان کرد: با توجه به کمبود آب؛ فرم‌هایی در اختیار افرادی‌ که نهال را به نحو احسن پرورش می‌دهند قرار داده می‌شود تا در سال آینده از عوارض و نوسازی آنها کم شود.

وی یادآور شد: تاکنون 4 هزار اصله نهال در بین شهروندان توزیع شده و با مشارکت آموزش و پرورش در نظر داریم تمام مدارس درختکاری شوند.

مسئول فضای سبز شهرداری تربت‌حیدریه تصریح کرد: از همشهریان تقاضا داریم نسبت به حفاظت از فضای سبز و در نگهداری از درخت‌های کاشته شده نهایت همکاری را با شهرداری داشته باشند.

انتهای پیام/70001/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول