اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از صبح امروز انجام شد

آغاز رقابت‌های تکواندوی نونهالان مازندران در نکا

خبرگزاری فارس: رقابت 300 تکواندو کار خردسال پسر مازندرانی در مسابقات قهرمانی استان در نکا آغاز شد.

آغاز رقابت‌های تکواندوی نونهالان مازندران در نکا

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا از صبح امروز رقابت‌های تکواندو خردسالان قهرمانی استان در بخش پسران با حضور شهرستان‌های مازندران در نکا در حال برگزاری است.

رئیس هیئت تکواندوی نکا داشت: این مسابقات با حضور  پسران تکواندو کار مازندرانی در 10 وزن در سالن شهید طوسی نکا و با حضور حدود 300 تکواندو کار از سراسر مازندران در حال برگزاری است.

محسن رمدانی با اشاره به برگزاری مسابقات نونهالان و خردسالان گرامیداشت دهه فجر در سالن شهید طوسی نکا گفت: نداشتن سالن مناسب ورزش تکواندو برای تمرین و مسابقات از مشکلات و معضلات شهرستان نکا بوده است که امیدواریم با راه‌اندازی سالن تکواندو نکا که در دهه فجر امسال کلنگ‌زنی شد این مشکل برطرف شود.

رئیس هیئت تکواندو نکا با بیان اینکه وجود اسپانسر نقطه قوت و پیشرفت هر تیم است، خاطر نشان کرد: تیم نکا با توجه به داشتن یک‌هزار ورزشکار سازمان یافته در ورزش تکواندو از وجود حامی مالی محروم است که باید در این راستا چاره‌اندیشی شود.

رمدانی اضافه کرد: تکواندو نکا از جمله تیم‌های مستعد و صاحب نام مازندران است که در مسابقات مختلف کشوری، جهانی و بین‌اللملی خوش درخشیده است و با کمی توجه می‌توانیم شاهد پیشرفت روزافزون آن باشیم.

وی در ادامه با اشاره به بازی‌های برگزاری امروز گفت: این دوره از مسابقات یک روزه تا شب ادامه دارد و در این مسابقات در دو دوره زمانی صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود و تکواندوکاران ما در وزن‌های مختلف به رقابت می‌پردازند.

رمدانی گفت: نتایج این دوره از مسابقات قهرمانی استان در رده نونهالان تکواندوکار امشب (جمعه شب) اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: بیش از 10 داور، بر روی سه تشک این دوره از بازی‌ها را داوری می‌کنند.

انتهای پیام/86002/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول