اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شناخت نفرات برتر

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نونهالان قزوین پایان یافت

خبرگزاری فارس: رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نونهالان استان قزوین با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نونهالان قزوین پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این مسابقات یک روزه که با حضور بیش از 50 ورزشکار در هفت ماده و در پیست ورزشگاه معلم قزوین برگزار شد اسحق سعادتی‌پور از آبیک موفق شد در ماده 60 متر با مانع عنوان قهرمانی را از آن خود کند، علی طاهرخانی از تاکستان در مکان دوم قرار گرفت و محمدرضا اصفهانی از قزوین هم سکوی سومی این مسابقات را از آن خود کرد.

در بخش 800 متر این مسابقات، محمدرضا رحمانی از تاکستان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، علی رستمی از الوند دوم شد و فربد گرامی‌پور از قزوین هم به ترتیب در جای دوم و سوم ایستادند.

در ماده 60 متر این مسابقات نیز احمد باجلان از محمدیه عنوان نخست را کسب کرد و حامد داداشیان‌پور از قزوین و علیرضا قره‌داغی از آبیک به ترتیب عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

در ماده 1500 متر نیز علی رستمی از الوند قهرمان شد و مهدی سیمیاری از بیدستان و اسحق سعادتی‌پور از آبیک به ترتیب عنوان‌های دومی و سومی را از آن خود کردند.

در بخش پرش طول این رقابت‌ها عنوان قهرمانی به میثم عبدالله‌پور از قزوین رسید، محمدرضا رحمانی از تاکستان عنوان دومی را به دست آورد و مهدی سیمیاری از بیدستان به عنوان سومی دست پیدا کرد.

محمد امین جمشید بیگی از قزوین هم در این رقابت‌ها موفق شد عنوان قهرمانی ماده پرش از ارتفاع را از آن خود کند، اسحق سعادتی‌پور و مجتبی بخارایی نیز به ترتیب از آبیک و قزوین عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش پرتاب وزنه نیز محمد اشتریان از قزوین قهرمان شد، محمدرضا فدایی و علی یگانه نیز به ترتیب از قزوین و محمدیه دوم و سوم شدند.

نفرات برتر این رقابت‌ها به اردوی تیم دو و میدانی نونهالان استان برای حضور در رقابت‌های برترین‌های کشور که 18 اسفند ماه جاری در مشهد برگزار می‌شود، دعوت شدند.

انتهای پیام/77004/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول