اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اهدای مدرک قرآنی

40 قرآن‌آموز نونهال لنده‌ای تجلیل شدند + تصاویر

خبرگزاری فارس: با اهدای مدرک قرآنی و هدیه از 40 نونهال قرآن‌آموز با حضور سرپرست تبلیغات اسلامی لنده و خانواده نونهالان تجلیل شد.

40 قرآن‌آموز نونهال لنده‌ای تجلیل شدند + تصاویر

اکرم دیدگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس لنده، در حاشیه تجلیل از قرآن‌آموزان نونهال اظهار داشت: قرآن تنها مسیر و رهنما برای رسیدن به هدف والای انسان یعنی قرب الی‌الله است. 

وی، آشنایی با قرآن را از دوران کودکی ضروری خواند و ادامه داد: هرکس بتواند برنامه زندگی خود را براساس آیات قرآن تنظیم کند، سعادت حقیقی را نصیب خود کرده است. 

مسئول جامعه القرآن‌الکریم لنده در ادامه با اشاره به فعالیت‌های جامعه‌القرآن خاطرنشان کرد: جامعة‌القرآن لنده از سال 87 با کمترین امکانات فعالیت قرآنی خود را آغاز کرده است. 

دیدگاه با بیان اینکه در طول سال بیش از 100 نفر قرآن‌آموز در کلاس‌های حفظ موضوعی قرآن، حفظ ترتیبی، تجوید و روخوانی قرآن شرکت می‌کنند، تصریح کرد: همه مربیان جامعة‌القرآن، دوره آموزشی و مهارتی خود را در قم و زیرنظر استاد طباطبایی گذرانده و نمره قبولی کسب کرده‌اند.

 

مسئول جامعة‌القرآن لنده افزود: امسال حدود 70 نفر در کلاس‌های قرآن شرکت کردند که امروز از 40 نفر از کسانی که دوره‌های خود را به پایان رسانده‌اند با اهدای لوح و مدرک دوره و هدیه، تجلیل شد. 

دیدگاه در ادامه با اشاره به اجاره‌ای بودن ساختمان جامعة‌القرآن لنده ابراز داشت: کرایه بالا و نداشتن فناوری روز برای استفاده نونهالان از مهم‌ترین مشکلات این مرکز قرآنی است. 

انتهای پیام/82013/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول