اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت در خانه تکواندو

برترین هوگو پوشان نونهال در قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: پیکارهای تکواندو قهرمانی استان قم با جدال نزدیک و تماشایی مدعیان قهرمانی در اوزان مختلف با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

برترین هوگو پوشان نونهال در قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نایب قهرمانی ارزشمند تکواندوکاران قمی در پیکارهای سال جاری لیگ آینده‌سازان باشگاه‌های کشور موجی از امیدواری را در بین ورزشکاران فعال این رشته ورزشی در قم ایجاد کرده است.

این افزایش انگیزه در بین تکواندوکاران رده‌های سنی پایه قم به حدی است که حالا آنها با امید به رسیدن به عناوین برتر کشور و حتی راهیابی به اردوی تیم‌های ملی با انگیزه‌تر از گذشته در مسابقات قهرمانی استان قم شرکت می‌کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی هیئت تکواندو استان قم، رقابت‌های قهرمانی این استان در رده سنی نونهالان با حضور چهره‌های آینده‌دار تکواندو از باشگاه‌های مختلف برگزار شد و سرانجام نفرات برتر و شاخص خود را در 9 وزن شناخت.

مسابقات این دوره از سطح بالایی برخوردار بود و مدعیان کسب عناوین اول تا سوم اوزان مختلف پیکارهای رده سنی نونهالان تکواندو قهرمانی استان قم در خانه تکواندو قم واقع در محدوده بوستان تفریحی ورزشی ‌هاشمی قم به رقابت پرداختند.

در حالی که این رقابت‌ها در وزن اول برگزار نشد، در وزن دوم علیرضا جعفری و علی عابدینی با غلبه بر دیگر رقبای خود به دیدار نهایی راه یافتند و جدال آنها بر سر کسب عنوان قهرمانی به سود جعفری پایان یافت، ضمن اینکه در این وزن حسین هفتانی سوم شد.

در پایان پیکارهای وزن سوم که با راهیابی سید احمد ابراهیمی و محمدرضا شایگان‌فر به دیدار نهایی همراه بود، ابراهیمی در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، در حالی که شایگان‌فر و یونس طیبی در این وزن مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در مسابقات وزن چهارم علی جمالی و مهدی معارف‌وند به شکست حریفان خود به دیدار فینال راه یافتند و سرانجام این علی جمالی بود که قهرمان شد، در این وزن معارف‌وند نایب قهرمان شد و در جایگاه دوم ایستاد و عنوان سوم به علیرضا یعقوبی رسید.

دیدار نهایی وزن پنجم مسابقات تکواندو قهرمانی رده سنی نونهالان قم بین محمدجواد عزیزی و علی حسینی‌فرد یکی از جذاب‌ترین فینال‌ها بود که سرانجام در این وزن عزیزی با غلبه بر حسینی‌فرد موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

در وزن ششم به ترتیب محمد خان‌محمدی و سپهر عبیدنیا قهرمان و نایب قهرمان شدند، در وزن هفتم محمدحسین چاووشی و اسماعیل واعظ زرنق در جایگاه‌های اول و دوم ایستادند، در وزن هشتم میلاد منصوری و محسن عابدینی اول و دوم شدند، در وزن نهم مهدی قلی‌زاده و حسین آقاجانی بالاتر از سایر رقبا ایستادند و در وزن دهم نیز محمد امینی و ابوالفضل نقی‌پور قهرمانی و نایب قهرمانی را جشن گرفتند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول