اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

پروژه احداث مصلی در کنگان متوقف شده است/ هیچ کس جوابگو نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: مدتی است که پروژه احداث مصلی در کنگان متوقف شده و کسی هم نیست که جوابگو باشد و عذرهایی که پیمانکار و دستگاه اجرایی مطرح می‌کند، قطعا عذر مقبولی نیست.

پروژه احداث مصلی در کنگان متوقف شده است/ هیچ کس جوابگو نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی بعد از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت:‌ گسترش تعالیم اصیل اسلامی و دینی امری مهم در جامعه امروز است که باید مورد توجه مسئولان و مردم قرار گیرد.

وی افزود: دشمنان از راه‌های مختلف برای ضربه زدن به نظام اسلامی وارد شده‌اند که باید با جذب جوانان به سمت فعالیت‌های دینی، نقشه دشمنان را خنثی کنیم.

امام جمعه کنگان خاطر نشان کرد: توسعه زیرساخت‌های دینی و مذهبی و تجهیز اماکن مذهبی در دستور کار قرار گیرد تا شاهد رونق و پیشرفت این مراکز باشیم.

محمودی با اشاره به لزوم تکمیل هر چه سریع‌تر مصلی در کنگان تصریح کرد: پروژه احداث مصلی جمعه کنگان از جمله پروژه‌هایی است که ما را نگران کرده و در حالی که ساخت این مصلی یک پروژه میلیاردی است، اعتبارات آن هنوز تامین نشده است.

وی اضافه کرد: مدتی است که این پروژه متوقف شده و کسی هم نیست که جوابگو باشد و عذرهایی که پیمانکار و دستگاه اجرایی مطرح می‌کند، قطعا عذر مقبولی نیست.

امام جمعه کنگان یادآور شد: مصلی کنگان بزرگترین پروژه دینی معنوی در سطح استان است و مسئولان باید هر چه سریع‌تر به زیاده‌خواهی پیمانکار در این زمینه خاتمه دهند و علت توقف این پروژه را بررسی و رسیدگی کنند.

محمودی به احداث حوزه علمیه کنگان نیز اشاره کرد و گفت: این طرح از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است که به زودی در ابتدای سال آینده در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: از مسئولان انتظار می‌رود در راستای تکمیل طرح‌های نیمه تمام بیشتر همت کنند تا شاهد استفاده مردم از این امکانات باشیم.

انتهای پیام/2451/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول