اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج اعلام کرد

واگذاری زمین به جوانان در آوج

خبرگزاری فارس: فرماندار آوج از تخصیص زمین برای واگذاری به جوانان آوجی خبر داد.

واگذاری زمین به جوانان در آوج

سیدعبد‌الله موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج با اشاره به ویژگی‌های احداث استخر‌های نگهداری آب در آوج اظهار داشت: تأمین آب باغ‌‌ها و یک هزار و 500 هکتار از اراضی آوج از جمله ویژگی‌های تأسیس و راه‌اندازی استخر‌های پرورش آب در آوج است.

فرماندار آوج با اشاره به بررسی تقویت زنبور‌ستان‌های آوج در کمیسیون‌های برگزار شده کشاورزی افزود: تولید عسل از جمله مواردی است که در زنبور‌ستان‌ها می‌توانیم به تولید آن بیندیشیم و البته گرد افشانی موضوع مهم در زنبور‌ستان‌های آوج محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه باغ‌های آوج جزو بهترین باغ‌های استان قزوین به حساب می‌آیند، تصریح کرد: امسال 13 جلسه کمیته توسعه کشاورزی در آوج برگزار شد.

فرماندار آوج با اشاره به آمادگی فرمانداری آوج برای واگذاری زمین به جوانان آوجی تصریح کرد: در آوج گام‌های خوبی برای حمایت از جوانان انجام شده است که بسیار نیز رضایت‌بخش بوده است.

موسوی ابراز داشت: با توجه به اقلیم خوب آوج از سرمایه‌گذاران دعوت می‌کنیم در آوج برای سرمایه‌گذاری وارد شده و تمام امکانات مانند: برق، آب و سیستم مخابرات در شهرک صنعتی این شهرستان آماده است.

وی عنوان کرد: فرمانداری آوج از صفر تا 100 مسائل مربوط به سرمایه‌گذاران را پیگیری کرده و همراه سرمایه‌گذاران از آنان حمایت می‌کند.

فرماندار آوج با اشاره به پیگیری برای احداث ساختمان دهیاری‌ها در آوج خاطرنشان کرد: ساختمان دهیاری تبلسکین شهرستان آوج نیز امسال با اعتبار 170 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/77005/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول