اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی مهاباد خبر داد

واگذاری 17 هکتار زمین برای توسعه کشاورزی مهاباد

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی مهاباد گفت: برای توسعه کشاورزی در مهاباد 17 هکتار زمین مورد نیاز برای صاحبان طرح‌ها واگذار شده است.

واگذاری 17 هکتار زمین برای توسعه کشاورزی مهاباد

محمد دمکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح توسعه کشاورزی همزمان با سایر شهرستان‌های آذربایجان‌غربی در شهرستان مهاباد نیز اجرایی ‌شد.

وی با بیان اینکه این طرح از اردیبهشت سال جاری در مهاباد در حال اجرا است، تصریح کرد: در این راستا هزار و 254 طرح ارائه شده است که اعتبار مورد نیاز برای اجرایی کردن آن‌ها هزار و 160 میلیارد ریال است.

دمکری با اشاره به تعداد طرح‌های تصویب شده، افزود: از طرح‌های ارائه شده 102 طرح توسعه کشاورزی در کارگروه توسعه کشاورزی تصویب شده است.

وی با اشاره به میزان اعتبار مورد نیاز در این زمینه، خاطر نشان کرد: تاکنون 27 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات به صاحبان این طرح‌ها پرداخت شده است.

دمکری با اشاره به مشکلات پیش رو در این زمینه، اعلام کرد: واگذاری زمین مورد نیاز برای اجرای طرح‌های به تصویب رسیده عمده مشکل در این زمینه مطرح است.

وی گفت: بیش از نیمی از این طرح‌ها نیازمند دریافت زمین برای شروع به کار هستند که تلاش برای واگذاری زمین به صاحبان طرح‌های مذکور در دست اقدام است.

دمکری با اشاره به میزان زمین مورد نیاز برای این منظور، اظهار داشت: در حال حاضر 300 هکتار زمین مورد نیاز است و این نیاز نیز به کارگروه توسعه کشاورزی استان اعلام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی مهاباد با اشاره به زمین واگذاری شده، تصریح کرد: تاکنون قرارداد 17 هکتار زمین برای واگذاری آماده شده و 52 قطعه زمین در سایت دامپروری جهاد آباد آماده واگذاری است.

انتهای پیام/61001/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول