اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای اداری بستک مطرح شد

انتقاد از واگذاری زمین توسط شوراها / لزوم احیا چهره شهری بستک

خبرگزاری فارس: فرماندار بستک و معاون استاندار هرمزگان در نشست شورای اداری این شهرستان نکات قابل تأملی را مطرح کردند.

انتقاد از واگذاری زمین توسط شوراها / لزوم احیا چهره شهری بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک در غرب مرکز هرمزگان علی اباذری امروز در نشست شورای اداری این شهرستان که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد، اظهار داشت: آغاز دهه فجر و 34 ساله شدن پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور رشادت‌ها، دلاورمردی‌ها و به نمایش گذاشتن بصیرت ملت مسلمان ایران اسلامی است.

وی افزود: دهه فجر دهه پاسداشت آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی ایران است که پیامدهای آن در سراسر جهان مشهود است و بیداری اسلامی در سطح جهان و توسعه علمی کشور، حاصل تلاش‌های فجرآفرینان این مرز و بوم بوده است.

وی با بیان اینکه دشمنی‌ها و عداوت استکبار در سی و چهار سال انقلاب همواره وجود داشته و انقلاب ما با انواع توطئه‌ها مواجه بوده، گفت: به لطف الهی، هر زمانی که دشمن توطئه‌ای علیه نظام تدارک دیده، با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و آگاهی و بیداری مردم ولایتمدار ایران اسلامی خنثی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان با اشاره به تحریم‌ها افزود: تحریم‌ها در اراده ملت تاثیری ندارد و باید از این تحریم به عنوان فرصتی برای شکوفایی اقتصاد کشور و رونق آن بهره برد.

اباذری ادامه داد: ایران اسلامی با ایستادگی و مقاومت تمام تحریم‌ها و چالش‌های دشمنان را به فرصت تبدیل کرده‌ و ایستادگی در برابر تحریم‌ها موجب یأس دشمن شده است.

وی با اشاره به پتانسیل‌های بالقوه موجود شهرستان بستک اظهار داشت: مسئولان این شهرستان باید با تلاش و کوشش خود و با برنامه‌ریزی اصولی و مدیریت صحیح منابع این منطقه را به رشد و توسعه همه جانبه آن چنان که در شأن مردم فهیم این شهرستان می‌باشد برسانند.

معاون استاندار هرمزگان با تقدیر از اقدامات خیرین در شهرستان بستک بیان کرد:‌ از خیرین با توجه به قدمت بالای تاریخی این شهرستان انتظار داریم کمک‌هایی در راستای احیای شهر داشته باشند تا نما و فضای شهری شهر بستک تغییر چشمگیری کند.

فرماندار شهرستان بستک در ادامه با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: دهه فجر سر آغاز جشن و خیزش عظیم ملتی است که از وابستگی، ظلم، ستم و تبعیض به ستوه آمده و با این انقلاب بزرگ به ارزش‌های اسلامی و تعالیم سترگ و گران‌قدر آسمانی چشم دوخته بودند تا ایرانی سرافراز و سربلند و آزاد بر قلل رفیع افتخار را شاهد باشند.

محمد مشتاق‌زاده ادامه داد: دهه فجر یادآور یاد و خاطره ابرمردی چون خمینی کبیر (ره) است که تا ابد نام بلندش در قلب ملت قهرمان ایران و تمامی آزادی‌خواهان جهان ثبت و ضبط شده است.

وی تأکید کرد: ایام الله دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تبیین علل شکل گیری انقلاب اسلامی و بیان دستاوردها و نتایج استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران است و این امر باید بیش از گذشته برای جوانان بیان شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک، مبارزه با فساد و تبعیض، تقویت وحدت ملی، عزت و مصلحت، تلاش برای استقلال و خودکفایی، رسیدگی به مناطق محروم و دورافتاده، ‌تقویت روحیه خودباوری و اعتماد را از دستاوردهای انقلاب اسلامی در سه دهه اخیر دانست که دشمنان را ناامید و دوستان را امیدوار کرده است.

مشتاق‌زاده تنها رمز خنثی کردن توطئه‌های استکبار جهانی را ولایتمداری و حضور با بصیرت در صحنه برشمرد و خاطرنشان کرد: دشمنان این نظام هر روز به بهانه‌های مختلف سعی می‌کنند در روند پیشرفت این کشور اختلال ایجاد کنند که نتیجه آن جز زبونی و خواری چیز دیگری نیست.

فرماندار شهرستان بستک با اشاره به اینکه مسئولان بایستی خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند، اضافه کرد: مدیران شهرستان در راستای تأمین رفاه، آسایش و امنیت مردم این منطقه ضمن تلاش مضاعف نسبت به ارائه خدمات مطلوب گام‌های اساسی و مؤثر بردارند.

وی با اشاره به واگذاری بی‌رویه و غیرمجاز زمین از سوی شوراها تاکید کرد: ادارات بنیاد مسکن، بخشداری‌ها، منابع طبیعی و راه و شهرسازی از واگذاری‌های غیرقانونی زمین جلوگیری کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک همچنین در این روز بر ساماندهی مرغداری‌ها از طریق تاسیس مجتمع مرغداری‌ها، رفع مشکلات برق، آب و مسکن مهر و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در این شهرستان تأکید کرد.

مشتاق‌زاده در این نشست خواستار پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور و استاندار هرمزگان به شهرستان بستک از سوی مسئولان شد.

انتهای پیام/88006/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول