اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اندیکا خبر داد

واگذاری زمین‌های بالادست سد شهید عباسپور به مردم

خبرگزاری فارس: فرماندار اندیکا از آغاز بررسی‌های لازم برای واگذاری اراضی کشاورزی بالادست سد شهید عباسپور خبر داد و گفت: اداره منابع طبیعی در حال بررسی این موضوع است.

واگذاری زمین‌های بالادست سد شهید عباسپور به مردم

عبدالحمید فخاری‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیکا اظهار داشت: اراضی کشاورزی بکر و دست نخورده‌ای در بالادست سد شهید عباسپور در حوزه شهرستان اندیکا وجود دارد که برای رونق گرفتن صنعت کشاورزی این اراضی به مردم واگذار خواهد شد.

وی افزود: این اراضی برای کشاورزی بسیار مستعد هستند و به این دلیل اداره منابع طبیعی شهرستان اندیکا در حال بررسی و اتخاذ تصمیم برای واگذاری این اراضی است.

فخاری‌مقدم تاکید کرد: این اراضی بیش از 450 هکتار اراضی مستعد کشت هستند که در بالادست این سد قرار گرفته و در حال بررسی از سوی دستگاه‌های متولی برای واگذاری به مردم است.

وی خاطر نشان کرد: برای رفع مشکلات بیکاری باید صنعت کشاورزی و گردشگری در این شهرستان رونق بگیرد که در این باره در حال بررسی شرایط موجود و تصمیم‌گیری برای تعالی وضعیت هستیم.

*بهره‌برداری از 65 طرح کشاورزی

فرماندار اندیکا اظهار داشت: در ماه‌های گذشته در راستای حمایت از بخش کشاورزی طرح‌های زیادی در کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان مصوب شده است که در شرایط کنونی 65 طرح به بهره‌برداری رسیده است.

فخاری‌مقدم درباره طرح‌های بررسی شده در این کارگروه تاکید کرد: در کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان اندیکا بیش از 120 طرح بررسی و مصوب شده‌اند و برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: از میان 120 طرح مصوب و معرفی شده به بانک 117 طرح در حال حاضر تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند و از این تعداد 65 طرح به بهره‌برداری و تولید رسیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان اندیکا دارای توانمندی زیادی در بخش کشاورزی و گردشگری است و به این دلیل نیازمند حمایت جدی در این بخش‌هاست.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول