اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد

واگذاری 100 هکتار زمین برای احداث پردیس دانشگاه فرهنگیان

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به منظور احداث پردیس دانشگاه فرهنگیان، 100 هکتار زمین به این امر واگذار می‌شود.

واگذاری 100 هکتار زمین برای احداث پردیس دانشگاه فرهنگیان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حاتم نارویی پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس هیئت امنا و رؤسای پردیس‌های پسرانه و دخترانه دانشگاه فرهنگیان، اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان با ساماندهی و تجمیع مراکز تربیت معلم کشور تحقق پیدا کرده است.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان شکل گرفت تا امر تربیت معلم و احیا مراکز تربیت معلم حاصل شود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: دانشگاه‌ها مراکز فرهنگی و آموزشی کلان کشور هستند و امیدهای کشور را برای آینده‌ای روشن تربیت می‌کنند.

نارویی نقش دانشگاه در ترویج فرهنگ جامعه را مهم ارزیابی کرد و گفت: تمامی امور دانشگاهی تحت‌الشعاع محور فرهنگ قرار می‌گیرد و ما باید کارکرد فرهنگی مؤثری در تعلیم داشته باشیم تا بتوانیم در تربیت دانشجویان نیز اثرگذار باشیم.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان با بیان نیازهای دانشگاه برای ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی، خوابگاهی و پژوهشکده‌‌ها از واگذاری 100 هکتار زمین به منظور احداث پردیس دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

وی با اشاره به نقش مهم دانشگاه فرهنگیان در ارتقا مهارت و دانش فرهنگیان بیان کرد: در حال حاضر دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان دارای یکسری مشکلات جزئی در زمینه دسترسی دانشجویان به اینترنت، عدم اعتبار کافی برای امور رفاهی دانشجویان و کمبود فضای آموزشی است که در آینده‌ای نزدیک این مشکلات رفع خواهد شد.

رئیس شورای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دانشگاه‌ها نقش بسزایی در ترسیم آینده کشور دارند خاطرنشان کرد: در این بین دانشگاه فرهنگیان از اهمیت بیشتری برخوردار است چراکه معلمان جامعه را پرورش می‌دهند، این دانشگاه با جذب 4 هزار دانشجو در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی نقش چشمگیری در پشتیبانی از وزارت آموزش و پرورش ایفا می‌کند.

رؤسای پردیس‌های پسرانه و دخترانه دانشگاه فرهنگیان و رئیس هیئت امنا این دانشگاه نیز در ادامه این جلسه به ارائه گزارشی از عملکرد دانشگاه پرداختند.

انتهای پیام/75002/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول