اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم خبر داد

واگذاری 480 قطعه زمین به اصناف قم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم گفت: قطعات ویژه صنف درب و پنجره‌سازان به صورت قرعه به این صنف واگذار شد.

واگذاری 480 قطعه زمین به اصناف قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسن قنبری در مراسم قرعه‌کشی واگذاری قطعات اراضی شهرک صنوف که در سالن اجتماعات سازمان آرامستان‌ها برگزار شد اظهار کرد: 480 قطعه زمین که به منظور استقرار صنف درب و پنجره‌ساز در نظر گرفته شده بود به صورت قرعه‌کشی تعیین شد.

وی افزود: اعضای صنف موظف هستند در فرصت تعیین شده نسبت به واریز مابقی مبلغ قیمت عرصه که توسط کارشناس رسمی دادگستری محاسبه شده اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم ابراز داشت: پس از موافقت شهردار قم و تصویب شورای اسلامی شهر مقرر شد فقط 50 درصد هزینه پروانه ساخت از اعضا دریافت شده و پس از واریز مبالغ و طراحی نقشه استاندارد و مناسب، عملیات ساخت در کمترین زمان ممکن عملیاتی شود.

وی با اشاره به لزوم مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های سازمان گفت: تمهیداتی اندیشیده شده که مراحل طراحی تا اجرای فاز مربوط به صنف درب و پنجره‌سازان با مشارکت مستقیم هیئت امنا عملیاتی شود.

انتهای پیام/78001/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول